בוב דילן לא יגיע לטקס הענקת פרס נובל

לפני קצת יותר מחודש דיווחנו כאן כי הזמר בוב דילן הוא הזוכה הגדול בפרס נובל לספרות, שיוענק לו בטקס המכובד שייערך בחודש דצמבר בשטוקהולם שוודיה. לאחר שהזמר לא ענה לטלפונים של וועדת הפרס במשך כמה ימים ארוכים, לבסוף התקבלה תגובתו של דילן לזכייה, אך כעת מסתבר שעל אף ששמח על קבלת הפרס, הזמר לא יגיע לטקס המכובד שיתקיים בעוד פחות מחודש.

האקדמיה השוודית המחלקת את הפרסים, פרסמה אתמול כי במכתב רשמי שנשלח אליה, באופן אישי על ידי הזמר הזוכה, נכתב כי עקב התחייבויות קודמות של דילן, הוא לא יוכל לטוס לשטוקהולם ולקבל את הפרס.

בהצהרת האקדמיה נכתב בנוסף, כי כפי שקרה במקרים קודמים בעבר, גם דילן יהיה חייב לשאת נאום מתישהוא בחצי השנה שלאחר הטקס - כל זאת כדי לקבל את הפרס באופן רשמי.
 
בוב דילן. צילום: ויקיפדיה
בוב דילן. צילום: ויקיפדיה


ריקי מרטין מאורס



נסיים בברכת מזל טוב לריקי מרטין שהתארח אמש בתוכנית האירוח של הקומיקאית אלן דג'נרס, ושיתף אותה, וגם את הצופים, בסטטוס החדש שלו – מאורס. הכוכב סיפר כי בן זוגו הוא אומן והם נפגשו כאשר מרטין חיפש פרטי אומנות למכירה. הצעת הנישואין לפי מרטין, לא התנהלה כמתוכנן. "כרעתי ברך כשבידי קופסא קטנה" סיפר הזמר, "ומרוב לחץ, במקום לשאול – התינשא לי, אמרתי – הבאתי לך משהו קטן".

מרטין היה כל כך נבוך ששכח לשאול את השאלה המתבקשת, אבל אל דאגה, בסוף גם היא הגיעה, ובן זוגו של מרטין לא התבלבל והשיב כמובן - כן. מזל טוב.