בית המלוכה הבריטי מעורר סקרנות רבה בקרב הציבור כבר שנים רבות. מידי פעם מתפרסמות פרשיות הסובבות סביב המשפחה המלכותית, ולפעמים מתפרסמים גם סתם סיפורים חביבים על המתרחש בארמון באקינגהם.



הפעם מדובר בטעם המוזיקלי של המשפחה, ואם לפני חצי שנה התפרסמו ידיעות על טעמה של המלכה – נרענן את זיכרונכם – הפתעות לא היו שם, כעת מתפרסמים השירים האהובים על שאר הדיירים בארמון הבריטי.



נתחיל עם האח הבכור – הנסיך ויליאם שהודה בעבר בריאיון כי הוא אוהב את להקת הרוק האמריקאית לינקין פארק, ובשביל האיזון הוסיף שגם את קולדפליי הבריטים. ויליאם לא מפסיק להפתיע, ובעבר סיפר כי הוא מחבב גם כמה שירים של ג'סטין ביבר.



אחיו הצעיר - הנסיך הארי, אוהב לשמוע דווקא את קניה ווסט, בעוד שאביו – הנסיך צ'ארלס הודה לפני מספר שנים כי הוא מעריץ גדול של לאונרד כהן לפני כשבועיים לעולמו.



נסיים עם הדוכסית קייט מידלטון – מעריצה ותיקה של הזמרת אלי גולדינג שאף הופיעה בחתונתה עם שירו של אלטון ג'ון - your song. לפני מספר חודשים נפוצו שמועות על רומן בין גולדינג לנסיך הארי, מעניין האם תחילת הניצוץ בין השניים החלה בדיוק ברגע הזה, בחתונת אחיו וגיסתו.



12 אלף שנים של מטאליקה


נסיים עם להקת מטאליקה שזוכה בעוד טייטל מכובד במהלך הקריירה שלה – להקת המטאל עם הכי הרבה האזנות סטרימינג בעולם.



מה זה אומר בעצם? שלהרכב יש למעלה ממיליארד האזנות און ליין דרך אפליקציות או אתרי מוזיקה שונים ברחבי העולם, ושבעה מיליון מאזינים בחודש.


השירים שלהם מופיעים בלמעלה מ-15 מיליון פלייליסטים של אנשים שונים בעולם, ושימו לב לנתון הבא, אם תחשבו את הזמן שהשקיעו כל המאזינים בעולם, בהאזנות אונליין לשירים של מטאליקה, מדובר על כמעט שניים עשר אלף שנים. שמעתם נכון! ועכשיו נראה אתכם שוברים את השיא הזה…



הכי מואזנת בסטרימינג. מטאליקה. צילום: רוס האלפין
הכי מואזנת בסטרימינג. מטאליקה. צילום: רוס האלפין