מטקס פרסי המוזיקה האמריקאית (AMAS), שהתקיים לפנות בוקר (שני), בלוס אנג'לס, הקהל יצא מעודד, אך גם מעט מהורהר. להקת הפאנק-רוק, גרין דיי, הוזמנה לעלות לבמה, ונענתה בחיוב, כי אין כמו לקדם אלבום חדש. חברי הלהקה ביצעו את הסינגל, "Bang Bang", מתוך האלבום החדש וה-12 במספר, שיצא באוקטובר האחרון, "Revolution Radio". השיר החדש, בסגנון הלא שגרתי, בהחלט תואם את רוח הדברים בסטטוס קוו החדש, ומשקף את המצב הנתון לו אמריקה נתונה כעת, הגובל בכאוס לעתים. הופעתה של הלהקה הייתה כמשב רוח מרענן, בטקס שאווירתו הייתה פחות עליזה מבשנים שעברו, ושיקפה את ההפך הגמור מהתרוממות רוח שחווים התושבים בעת האחרונה, לאחר הבחירות לנשיאות, שעודן שנויות במחלוקת. 
סטיב בנון, סולנה של הלהקה, ניצל את הבמה הכל כך פומבית הזאת כדי להגיע לכמה שיותר אנשים, והחליט, בניגוד לאמנים רבים אחרים, להשמיע את דעתו הפוליטית, ולא להתמקד רק במוזיקה. הוא גילה אומץ לב כאשר לא היסס להשמיע את דעתו באופן גלוי ביותר, בזמן שהשווה את טראמפ לקלוקס קלאן, תופעה שרבים קיווי שהולכת ונכחדת מהעולם, או לפחות מהנוף האמריקאי, עם חלוף השנים והפתיחות שארה"ב ניסתה לאמץ, ואמר: "לא לטראמפ, לא לקלוקס קלאן, לא לארה"ב פשיסטית". 

השיר המקורי מתחיל באמירה: "לא למלחמה, לא לקלוקס קלאן, לא לארה"ב פשיסטית", אך לרגל המאורע, הוחלף ב"טראמפ". בנון, אגב, היה היחיד שעורר פרובוקציה פוליטית, כיאה לכוכב רוק, ונתן לכולנו תזכורת כי ארה"ב איננה בדרך לאבדון. מלבדו, איש מהמופיעים ומהזוכים לא נשא נאומים פוליטיים.
 
"הייתי צריכה לעצור, היה לי הכל והייתי שבורה מבפנים"
 
סלינה גומז, גם היא הגיעה לטקס ואף קטפה את פרס זמרת הפופ-רוק האהובה ביותר לשנה זו. זו הייתה הופעתה הפומבית הראשונה מאז חודש אוגוסט, אחרי שנאבקה במחלת הזאבת. גומז, שחזרה לאיתנה, הזכירה לכולנו מדוע היא כה אהובה, כאשר לא איכזבה ונשאה נאום כן ומרגש, שנגע ברובו למאבק הבריאותי שליווה אותה בחודשים האחרונים.

"אם אתם שבורים, אתם לא חייבים להישאר שבורים. אם זה הכל, בין אם אתם מכבדים אותי או לא, יש דבר אחד שכדאי שתדעו עליי, אכפת לי מאנשים. תודה רבה לכם. הפרס הזה בשבילכם".