מה עובר על קניה ווסט?



סיפרנו לכם על התמוטטות העצבים של קניה ווסט שירד מהבמה לאחר ששר שלושה שירים בלבד, ובהמשך הודיע על ביטול הופעה בלוס אנג'לס - שעות לפני קיומה. היום (שלישי) התבשרנו כי ווסט ביטל את המשך סיבוב ההופעות הנוכחי שלו, ואף אושפז בבית חולים להערכה פסיכיאטרית. אז מה עובר על קניה ווסט? הזמר הובהל אמש באמבולנס לבית חולים בלוס אנג'לס, לאחר שהמשטרה קיבלה קריאה שהובילה לאשפוז כפוי של ווסט מחשש לבריאותו וביטחונו. הזמר סירב להתפנות ועל כן פונה בכח, והועבר להערכה פסיכיאטרית ולפי הדיווחים ב-LA טיימס נראה כי ווסט סובל מלחץ ותשישות. 





קים קרדשיאן, רעייתו של ווסט, שנמנעה בתקופה האחרונה מאירועים תקשורתיים, שהתה באותו הזמן בניו יורק, אך עם היוודע דבר האשפוז, מיהרה קרדשיאן לעלות על טיסה ללוס אנג'לס. נאחל לווסט רק בריאות, ונקווה שהזמר חובב הדרמות והציוצים, אכן ינצל את הלו"ז שהתפנה לו בעקבות ביטול סיבוב ההופעות למנוחה ולהחלמה.



מלאני בי לא מסתפקת בשאריות



ועכשיו לקצת דרמות מהממלכה הבריטית: מלאני בי, כוכבת להקת הספייס גירלס לשעבר טוענת: "אני החברה היחידה בלהקה שלא קיימה יחסי מין עם רובי ויליאמס". ויליאמס, חבר לשעבר בלהקת הבנים טייק דאת', השוויץ בעבר כי קיים יחסים עם ארבע מתוך חמש חברות הספייס גירלס, ולאחרונה בחר להתנצל על הדברים.





ההתנצלות השיבה את הסיפור לכותרות ומלאני בי שהתראיינה לפני מספר ימים לתחנת רדיו באוסטרליה הגיבה לסיפור: "רובי הוא חבר טוב שלי. איכס. הוא היה עם כל החברות שלי ללהקה, אני לא מסתפקת בשאריות".