עכשיו זה רשמי: יותר מ-20 שנה אחרי שהופיעה בישראל בפעם האחרונה, תחזור להקת הרוק Guns N' Roses להופעה אחת בפארק הירקון. ההופעה, עליה הכריזה הלהקה הבוקר (שני) באופן רשמי, תתקיים במוצאי שבת, ה-15 ביולי 2017  ותסגור את החלק האירופי של סיבוב ההופעות שלה.



הלהקה תופיע בהרכב המקורי שלה: הסולן אקסל רוז, הגיטריסט סלאש והבסיסט דאף מקגן ולצדם סוללת נגנים מרשימה הכוללת את המתופף פרנק פרר, הקלידן דיזי רד (שהיה חלק בלתי נפרד מההרכב גם בשנות התשעים), הגיטריסט ריצ'ארד פורטוס והקלידנית מליסה רייס.

guns n' roses מודיעה על הופעתה בישראל


מכירת הכרטיסים תחל ביום שישי ה-9.12.16 בשעה 10:00 בבוקר באתר טיקטמסטר ישראל www.tmisrael.co.il. מחירי הכרטיסים לקהל הרחב יעמדו על 350 שקלים בדשא (290 ללקוחות לאומי קארד), 890 שקלים בגולדן רינג (750 שקל ללקוחות אמריקן אקספרס) ו-1300 שקל לרוכשי כרטיסי VIP (1200 ללקוחות אמריקן אקספרס). את הלהקה הביאה קבוצת בלוסטון.



מאז הופעת האיחוד הראשונה בפסטיבל קאוצ'לה באפריל האחרון, הפך סיבוב ההופעות של ההרכב לאחד המופעים המבוקשים באמריקה ונחשב נכון לסוף 2016, לסיבוב ההופעות הרווחי ביותר של השנה עם למעלה מ-2 מיליון כרטיסים שנמכרו והכנסות של למעלה מ- 200 מיליון דולר. 



בהודעה הרשמית שפורסמה הבוקר נמסר כי ההצלחה והמספרים של סיבוב ההופעות הנוכחי מעידים יותר מהכל כי אהבת הקהל למוזיקה של הלהקה ולמוזיקת רוק רלוונטיים וגדולים מתמיד. סיבוב ההופעות ההיסטורי ביקר בקיץ האחרון בכ- 21 ערים (25 הופעות) בצפון אמריקה .



בימים אלה סיימה הלהקה סיבוב מצליח בדרום אמריקה במסגרתו הופיעה בברזיל, ארגנטינה ומקסיקו. כל ההופעות בסיבוב ההופעות החדש של הלהקה נמכרות עד אפס מקום ויוצרות עניין רב בקרב הקהל. בינואר תמשיך הלהקה ליפן ומשם לאוסטרליה, תאילנד, סינגפור, דובאי וביולי תגיע כאמור לישראל .