רגע לפני שיהפוך לאבא, משחרר פאר טסי סינגל רביעי, "שתיתי" – שיתוף פעולה עם אלון דה לוקו - מתוך אלבומו הרביעי, "מה נשים רוצות". "שתיתי" יוצא אחרי "כל העיר שלנו", הסינגל השני, דואט עם עדן בן זקן, שהפך ללהיט היסטרי וצבר, נכון לרגע כתיבת שורות אלו, מעל 31 מיליון צפיות ביוטיוב. חלפו שנתיים מאז הפריצה הגדולה של טסי עם "דרך השלום". השיר הפך ללהיט ענק, היה השיר המושמע ביותר ברדיו במשך חמישה שבועות רצוף, הגיע למקום הראשון של המצעד של מדיה פורסט והיה לאחד השירים המושמעים ביותר של אותה שנה, עם יותר מ־27 מיליון צפיות ביוטיוב. באותה שנה טסי גם הופיע לצד גידי גוב בפרסומת לבזק.





סיפורו של טסי (32) מתחיל בפרדס חנה־כרכור. בן לרחמים, פנסיונר של שירות בתי הסוהר, ופנינה, עקרת בית. אחד מבין שבעה אחים ונחשב לגאוות המשפחה. עד גיל 6 סבל מלקות שמיעה, ועבר כמה ניתוחים כדי לתקן את שמיעתו. ההצלחה ממש לא נחתה עליו על הבוקר. במשך שנים אכל קש. הופיע על כל במה שרק אפשר, התלווה לזמרים כמו איציק שמלי וליאור מיארה, חרש את הארץ והופיע במועדונים גם מול קהל של 20־30 איש.



הרבה שנים דשדשת בעולם המוזיקה, ואפילו שהופעת, לא התפרסמת.
"קודם כל, הייתי מחליף את המילה 'דשדשת' ל'עשית דרך'. לכל שיר יש מקום משלו. הוצאתי לפני 'דרך השלום' שירים שמאוד הצליחו והיו להיטים. גם אחריו. אני חושב שהשיר הזה הצליח ברמה אחרת משאר השירים שקיימים במדינה, אז קשה מאוד לשפוט אותו. בסופו של דבר, כל שיר מקבל את המקום שלו ואת המקום שראוי לו. כך גם עם ההצלחה והפרסום: יש סיבה שזה קרה עכשיו, שאני בשל ומוכן לזה, והטיימינג נפלא ותופס אותי במקום מאוד יציב בחיים".





בשנה האחרונה הגעת לכמה פסגות מרגשות: הופעת במדיסון סקוור גרדן בניו יורק ובפריז.
"התרגשתי מאוד להופיע במקומות שמרגישים בהם את ההיסטוריה. במדיסון סקוור גרדן ובצרפת היה מדהים. זו הרגשה מדהימה להופיע בפני קהל יהודי בעולם. אני שמח שהגעתי אליהם והם מתחברים למוזיקה שלי".



ובכל זאת, איך אתה מסביר שמאז "דרך השלום" לא ממש הצלחת לשחזר את ההיסטריה סביבך?
"אף פעם לא ניסיתי ולא ציפיתי לשחזר הצלחה של שיר כמו 'דרך השלום'. כמו שלא ציפיתי להצלחה כזאת גדולה של השיר. השיר הזה הוא הצלחה חד פעמית. אני לא חושב שיש זמר בארץ עם שיר בסדר גודל כזה. אבל יש לי גם שירים אחרים שהצליחו, והפכו להיות להיטים לפניו. גם אחריו. ביניהם: 'משקה יקר', 'היי מאמא', 'אם תחכי לי', 'דפיקות הלב' ו'כל העיר שלנו' - שאפילו שהרדיו השמיע מעט מאוד, הפכו להיטים גדולים וצברו מיליוני צפיות ביו־טיוב".