אגם בוחבוט, זאת שלימדה אותנו איך רוקדים "כמו בריו", משיקה סינגל שלישי, "עושה לי טוב", מתוך אלבומה הראשון שבדרך, ורואה כי טוב. הסינגל הראשון שלה באמת שבר את הבורסה: "כמו בריו", שכתב אבי אוחיון ועיבד תמיר צור, צבר למעלה מ־22 מיליון צפיות ביוטיוב. גם הסינגל השני, "ארטיק מסטיק", שכתב והלחין משה פרץ, זכה להצלחה ויראלית נאה ביותר וצבר יותר משמונה מיליון צפיות ביוטיוב. עכשיו מגיע "עושה לי טוב", המכוון ישירות לפלחי קהל צעירים, ומוגדר מוזיקת רגאטון: שילוב של פופ־ים־תיכוני־נשמה־לטיני־ברזילאי.



בוחבוט, למי שהספיק לשכוח, החלה דרכה בעונה השנייה בתוכנית "בית ספר למוסיקה", בליווי המנטור האישי שלה משה פרץ. איך שנגמרה התוכנית, יצא הסינגל "ילדה קטנה", שבו היא משתפת פעולה עם פרץ. השיר היה ללהיט מיידי וזכה בתואר "דואט השנה" לשנת תשע"ד במצעד השנתי של אתר מאקו וערוץ 24. בהמשך צירף אותה פרץ להופעותיו מול ים של קהל, על הבמות הכי גדולות בארץ. והיא רק בת 12.





אין צל של ספק, יחסית לגילה הצעיר, הספיקה בוחבוט די הרבה: השתתפה בסדרת קונצרטים בליווי התזמורת האנדלוסית, הופיעה במסיבת הפרידה מהנשיא התשיעי, שמעון פרס ושרה עם מתי כספי והפילהרמונית. בימים אלו היא עובדת בחסות חברת התקליטים "ארומה מיוזיק" על אלבום ראשון, ולימינה התגייסו שמות כמו המנטור משה פרץ, מתי כספי, דני רובס, ארקדי דוכין, אבי אוחיון ועוד טובים ומשובחים.



"הלכתי ל'בית ספר למוסיקה' בגיל שמונה", היא מספרת. "שם זכיתי כתלמידה המצטיינת, ושם נוצרה ההיכרות שלי עם משה. כשהוא שמע אותי שרה, הוא אמר משפט שלא אשכח לעולם: 'אני מרגיש שהנשמות שלנו מחוברות'. מאותו רגע לא נפרדנו. משה עושה איתי דרך מדהימה ומעורב בכל צעד שלי. הוא מחזק אותי, מחדיר בי המון ביטחון ומאוד מאמין בי, עד כדי כך שמגיל שמונה וחצי אני מופיעה איתו על במות גדולות כמו היכל מנורה, קיסריה, היכל התרבות, זאפה ועוד. הוא תמיד נותן לי להרגיש מיוחדת. הדעה שלו הכי חשובה לי, ואני יודעת שהוא רוצה את הכי טוב בשבילי. הוא גאון מוזיקלי ואני לומדת ממנו המון. בעיקר איך ללכת בדרך של צניעות וענווה".



איך נולד "עושה לי טוב"?
"נעשה חיבור ביני לבין דולב רם ופן חזות (שכתבו, הלחינו, עיבדו והפיקו). ביקשנו שיכתבו לי משהו קצבי ומעניין. כעבור חודש נסענו להקליט, ומהרגע הראשון ממש אהבתי את השיר. הם מאוד מוכשרים והיה לי כיף לעבוד איתם. אני מאמינה שעוד נעבוד יחד בעתיד".





איך זה לעבוד עם יוצרים כמו ארקדי דוכין ומתי כספי?
"מאוד מעניין לעבוד עם אישיות מופלאה כמו מתי כספי. הוא גאון מוזיקה, וכבוד היה לי לעבוד איתו. הוא גם הזמין אותי להופיע איתו עם התזמורת הפילהרמונית, חוויה מדהימה ומרגשת בפני עצמה. אנחנו בקשר גם בין המשפחות שלנו, אוכלים יחד מדי פעם בערבי שישי. עם ארקדי עדיין לא יצא לי לעבוד. הוא כתב והלחין לי שיר מדהים, ואני מאמינה שעוד נעבוד יחד בעתיד".



את עובדת על שירים במהלך שנת לימודים. איך הולך לך עם זה? נהנית מהעומס?
"לעבוד על שירים תוך כדי לימודים זה לא דבר פשוט, אבל עם הזמן לומדים לחלק את זה כך שיהיה לי הכי נוח ולא לחוץ מדי, ואני די נהנית שסדר היום שלי עמוס. יש גם ימים שאני מפנה לי ולחברים שלי, לצאת לסרט או למסיבה, או סתם להעביר כיף וצחוקים".



את מרגישה לפעמים שאת מתבגרת מהר מדי?
"אני לא מרגישה שאני מתבגרת מהר מדי בזכות זה שאני עוסקת במוזיקה. זה משהו שאני מאוד אוהבת, כמו שגם שאר החברים שלי עושים את מה שהם אוהבים בתחומים שונים. אבל בלי שום קשר, תמיד הייתי בוגרת לגילי".