אז שהיא זוכרת את עצמה, חלמה טהוניה רובל להיות זמרת. עזבו אתכם מהריאליטי, לשיר זה השיט האמיתי. "כבר בתור ילדה אני זוכרת את עצמי שרה באמבטיה. אמא שלי לא הבינה מה זה הצרחות האלה. הייתי צריכה להסביר לה שזה לא צרחות - זו שירה". בקיצור, כבר בתור ילדה צעקת כל הזמן. "אל תתחיל". אז הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה חלמה והגשימה, ובימים אלו יוצא "יום־יום", דואט שלה עם הזמר והיוצר מאיר אלפי. עבורה זו דריסת הרגל הראשונה. אלפי, לעומת זאת, ממשיך בדרכו, אחרי הלהיט עם "מי אם לא אני", שצבר מיליוני צפיות ביוטיוב.



הם נפגשו במקרה. לפני כמה חודשים הגישה רובל את התוכנית "עולם הזוהר" בערוץ 24. בין המרואיינים שעברו בסך, הגיח זמר בשם מאיר אלפי, שביצע נאמבר באולפן. רובל התרגשה עד מאוד מהקול והביצוע ההורס, ואיך שנגמרה התוכנית, ניגשה אליו והציעה לו לעשות דואט.



כך נולד "יום־יום", שיר שמדבר על זוגיות שכשלה, למרות הכל. כל הטוב הזה עטוף בקליפ שחור־לבן רומנטי שביים גילי אלגבי, במרכזו - סיפורו של צלם אנונימי שמתאהב בדוגמנית מפורסמת. כרוניקה של שברון לב ידוע מראש. בקליפ סיטואציות אינטימיות ומרגשות בין רובל לאלפי. 



"זה אומנם השיר הראשון שלי, אבל כבר לפני שלוש שנים שרתי שיר של אייל גולן ב'הכוכב הבא'", היא מזכירה. "גם בריאליטי 'היחידה' שרתי מול 300 חיילים".


מה משמעות שם השיר, "יום־יום"?



רובל: "יום־יום אנחנו חווים דברים בחיים האלה, והשיר הזה מתאר יום בחיי הזוגיות, בחיים שלי ושל מאיר".


אלפי: "הזוג שעליו אנחנו שרים נמצאים יום־יום על סירה שטובעת, מטפורה לקשר שהולך לאיבוד".






חוץ מהדואט, שאולי מבשר על שורה נוספת ברזומה המצטבר שלה, רובל היא עכשיו סטודנטית מן המניין למשפטים בקריה האקדמית אונו, השתתפה לאחרונה ב"היחידה", והגישה בשנה החולפת בערוץ 24 את התוכניות "עולם הזוהר" עם איציק זוהר ו"הדיבור" עם אלירז שדה. אלפי (25) החל את דרכו בגיל 20 בעולם המוזיקה, ומאז כבר הספיק להוציא אלבום בכורה. בימים אלו הוא עובד על אלבומו השני. מאיר, אז איך היה לעבוד עם טהוניה? היא הרי ידועה כאחת עם פה גדול.



אלפי: "איתי היא הייתה דווקא בסדר. התפעלתי מהגישה המקצועית שלה. בתור אחת שלא הוציאה מעולם סינגל, היא הייתה סופר־מקצועית. נתנה שני טייקים קסומים, ואיתם ערכנו את השיר. אפילו אמנים ותיקים זקוקים ליותר משני טייקים".



טהוניה (מתערבת): "אני אדם מאוד רגוע ומאוד סבבה. מאוד נחמדה אפילו. לעבוד עם מאיר היה מאוד קל. הוא אדם רגוע ומשחרר. הוא מאזן אותי".



יש תוכניות להמשיך עם הקריירה המוזיקלית?


טהוניה: "אין לדעת. צפו להפתעות. אולי עוד סינגל, אולי אוציא אלבום. אצלי הכל ספונטני בחיים האלה".