ג'סטין ביבר מתחזק?
ג'סטין ביבר דואג לשמור בשנים האחרונות על תדמית הילד הרע של תעשיית המוזיקה העולמית, ובכן, יכול להיות שהילד הרע החליט לשנות את דרכיו ולפנות אל האלוהים? לפי הדיווחים בעולם - זה בהחלט המצב. בפרסומים אחרונים, מדווחים על כך שביבר ראה את האור, ועל אף שמעולם לא התכחש לאמונתו הנוצרית האדוקה, הזמר הצעיר החליט לעלות שלב באמונתו, וכעת מקפיד על שעורי תנ"ך שמתקיימים מאחורי הקלעים, במהלך סיבוב ההופעות העולמי שלו.
הקרבה לדת החלה לפני כשנתיים, וכעת ביבר הצעיר לא מסתפק באמונתו שלו, אלא גם מטיף לחברי צוות ההופעות שלו, כפי שסיפר מקור אלמוני למגזין הסאן. "הוא ישב עם צוות המופע ועודד אותם להעמיד את ישו לפני הכל". לפי מקור נוסף - ביבר רוצה לעזור לחבריו למצוא את האושר שהוא מצא. סיבוב ההופעות העולמי של ביבר, וגם שיעורי התורה שמתקיימים מאחורי הקלעים, יגיעו לישראל (אם ירצה השם) להופעה אחת שתתקיים בפארק הירקון בשלושה במאי, מכירת הכרטיסים כבר החלה.

בסיסט הסקס פיסטולס בפנייה למעריצים
נסיים עם הפנייה הנרגשת של גלן מטלוק, בעברו בסיסט להקת הפאנק הבריטית "סקס פיסטולס", לחבריו בפייסבוק - "עזרו לי למצוא את הגיטרות שנגנבו מביתי!"
מטלוק, שסיים לאחרונה סיבוב הופעות ברחבי הממלכה הבריטית, פרסם בסוף השבוע הודעה למעריציו בפייסבוק, בה סיפר כי 3 גיטרות יקרות ערך - גיטרה פנדר שיוצרה ב-1961, גיטרת בס מקסיקנית וגיטרה אקוסטית, נגנבו מביתו בלונדון. הבסיסט צירף תמונות של הגיטרות שלו וביקש מהגולשים לפקוח עין. הוא הוסיף כי כל מידע שיוביל למציאת הגיטרות יזכה בתגמול הולם - אז אם יצא לכם להיתקל בשלוש גיטרות יקרות ערך - אתם יודעים למי לפנות.