ברוס ספרינגסטין נחשף


חייהם של האומנים הגדולים בעולם, אולי נראים לכם מושלמים דרך עדשת המצלמה - אך במקרים רבים הם לא באמת כאלה, כפי שחשף הזמר ברוס ספרינגסטין בריאיון לרדיו 4 של ה-BBC. על אף שבאמתחתו 20 פרסי גראמי, ו-50 שנות קריירה מצליחה מאוד, ספרינגסטין בן ה-67 סיפר בתוכנית על הדיכאון איתו הוא מתמודד. "הוא הפך להיות חלק מחיי", חשף הזמר. "לרוב אני בסדר" הוסיף, "אך לעיתים הדיכאון מתפרץ ונושך אותך בישבן".



כשנשאל הבוס איך הוא מתמודד עם מצבים קשים הוא ענה כי מצבים כאלה מצריכים זמן, ומי שעוזרת לו לעבור את הימים הקשים היא אשתו, וגם… כמות נכונה של כדורים פסיכיאטריים. ספרינגסטין חתם את דבריו וסיפר כי הצליח עם השנים לפתח כישורים שעוזרים לו להתמודד עם המצב, אך יחד עם זאת יש עדיין דברים שאינם פתורים עבורו. אנחנו נאחל - רק בריאות.



למכירה ממעריץ שרוף


וכדי לסיים עם טעם טוב בפה - מעריצי הביטלס - זה בשבילכם: מעריץ צרפתי של הרביעייה הבין כי אם ירצה לצאת לפנסיה בכבוד יהיה עליו למכור את פריטי האספנות של הביטלס שאסף לאורך השנים - 15 אלף במספר. בין הפריטים תוכלו למצוא תקליטים, ספרים חתומים, פוסטרים, חתימות ועוד. המעריץ סיפר ל-Observer כי חיידק הביטלמניה מעולם לא עזב אותו. "האזנתי לאחד האלבומים שלהם וחשבתי שהמוזיקה אדירה. מאז, רציתי כל דבר שקשור לביטלס".



המעריץ נחשב לאחד המומחים הגדולים בצרפת להיסטוריית הלהקה, ואפילו זכה לפגוש את חבריה. יחד עם זאת - ההערצה המוגזמת שלו – כך הוא מספר, פגמה בחייו. "במשך שנים רבות הייתי בלתי נסבל, לא דיברתי על שום דבר אחר חוץ מהביטלס. בכל פעם שהרווחתי קצת כסף - בזבזתי אותו על רכישת מוצרים הקשורים ללהקה".



הביטלס. צילום: רויטרס
הביטלס. צילום: רויטרס



כעת, מסתבר, הגיע הזמן לשחרר. "אני מקווה שעם הכסף אוכל לחיות בכבוד עד ליום מותי, ושהאוסף שלי יזכה לחיות מחדש אצל מישהו אחר". אם הסיפור המרגש נגע לליבכם - המכירה הפומבית תתקיים בפריז במרץ 2017.