האם גם אתם מוצאים את עצמכם שולפים את הטלפון הסלולרי שלכם בכל פעם שברדיו מתנגן שיר שאתם לא מכירים, ומפעילים במהירות את אפליקציית 'שאזאם'? אם אתם נמנים עם הקהל ה"משזם", שימו לב לידיעה הבאה: 'שאזאם' למעשה יוסדה בשנת 1999, וביום ממוצע משתמשים בה ברחבי העולם כ-20 מיליון פעמים. 



ובכן, שנת 2016 הגיעה לסיומה, וזה גם הזמן לסכם ולבדוק מהם השירים והאמנים שזכו להכי הרבה חיפושים באפליקציה האהובה עלינו כל כך. 



במקום הראשון נמצא הלהיט הענק של סיה - "Cheap Thrills", שזכה להכי הרבה חיפושים בעוד שהאמן ה"משוזם" ביותר היה דרייק. עוד בעשירייה הראשונה תמצאו את Twenty One Pilots עם הלהיט "Stressed Out", וגם את Lukas Graham עם "Seven Years". 





ומי שחותם את העשירייה הראשונה - ובכן, מדובר בידידנו מהידיעה הקודמת, ג'סטין ביבר, עם הלהיט " Love Yourself". 



ג'סטין ביבר אוהב מאוד לעורר פרובוקציות, וגם הפעם זה הצליח לו. הזמר עורר מהומה לא קטנה כאשר בחר להיראות בציבור כשלגופו מעיל פרווה ענק.


בארגון הסביבתי PETA מאוד לא אהבו את הלבוש של ביבר, וטענו כי הוא נראה כמו אדם קדמון. הארגון מסר כי "זאבי ערבות וחיות אחרות נלכדים לצורך ייצור פרוות. הם נרצחים באלימות - לעתים לעיניי הצאצאים שלהם. מדהים לראות כי עדיין ישנם אנשים חסרי רחמים כלפי בעלי חיים, שבסך הכל רוצים לחיות בשקט עם משפחתם". 



לא רק ארגוני סביבה זעמו בעקבות התמונות, אלא גם לא מעט מעוקביו של ביבר בטוויטר שהביעו זעזוע. אחד מהם צייץ: "אני מאוד מקווה שזו לא פרווה אמיתית", אחר כתב: "אני לא מתרגז בקלות מדברים, אבל ללבוש פרווה אמיתית זה באמת יותר מדי".