עם מותו של של ג'ורג' מייקל סיפר המפיק הבכיר אודי אפלבוים בראיון לאיריס קול ב-103FM שכוכב הפופ הגדול היה להופיע בישראל לפני מספר שנים. "זה  היה ממש קרוב. לפני כמה שנים הייתה סיטואציה מאוד מסקרנת ומעניינת על מנת שזה יקרה. בלי קשר לביקור הפרטי שלו בארץ. הייתה אמורה להתקיים הופעה בפארק הירקון. הכול כבר היה סגור. לא ברור מה השתבש שם. אולי משהו אצלו. הוא לא היה אז בסיבוב הופעות כמו כל אמן אחר, אבל הוא גם לא היה כמו כל אמן אחר. עד היום זה לא סופר, כי לא כל דבר דולף".




 
"אין ספק בכלל שהפארק היה מתמלא בקהל, גם אם הוא היה מגיע לפני שנה ושנתיים", הוסיף אפלבוים. "מייקל היה פרפורמר ענק, אחד ממלכי הפופ. יש בעולם הפופ מעטים שהיו כמוהו, לכן הוא היה כל כך מיוחד. הייתה לו הצלחה ענקית. אני מאחל לאדם למברט (שהחליף את מייקל בהופעות עם להקת "קווין") לחיות יותר שנים ולהצליח לפחות כמוהו. כשעברתי על רשימת השירים שלו מצאתי את "Careless Whisper" שיצא כשהייתי בתיכון לפני הרבה שנים. בטח גם רקדתי סלואו עם מישהי לצליליו. המסיבות אז היו במתנ"סים. זה העבר שלנו שחיינו אותו".

(ד"ר משה מורד בעקבות סיפור ההצלחה המרתק של ג'ורג' מייקל)

"המוות שלו נותן לדברים פרספקטיבה קצת אחרת", ציין אפלבוים. "יש הרבה 'אגדות' בעולם המוזיקה שגם אם היו פה לפני המון שנים וגם אם לא היו פה בכלל, צריך לנסות למצוא את הדרך להביא אותם לכאן, כי באמת זו יכולה להיות מעין הזדמנות אחרונה לראות ולשמוע אותם כאן בארץ. אלה חוויות שנשארות לכל החיים".
"אני 'חטאתי' הרבה שנים בלהביא לארץ את הדיג'יים הגדולים שהם היום כוכבי הפופ. זה קצת עצוב בעיני, כי הדיג'יי מנגן במשך שעה וחצי חומרים שהם לא שלו בכלל והוא האישיו. הצעירים היום חיים במציאות אחרת לחלוטין. אי אפשר להשוות ולהגיד שהחוויה שאנחנו חווינו טובה יותר משלהם או לא. כי זה מה שהם יודעים היום וזה עצמתי עבורם".