רגע לפני סיום שנת 2016 – קבלו מבזק חיובי במיוחד! אווירת הכריסטמס ורוח הנתינה, משפיעות גם על הכוכבים הכי גדולים, שמוכיחים שמתחת לפוזה הסלבריטאית שלהם – מסתתר לב רך, חם ואוהב.



נפתח עם כתבה שפורסמה לפני כשבוע בוושינגטון פוסט בה סופר על אישה בת 35, ספרית במקצועה, שמתקשה לתמוך במשפחתה המונה 6 נפשות. האישה העלתה לרשת פוסט בו כתבה כי בקרוב ייאלצו לפנות את דירתם, וכי אין לה מספיק כסף כדי לרכוש עץ אשוח או מתנות לילדיה לכבוד חג המולד.



בעקבות פרסום הכתבה – מאות אנשים שלחו מתנות לילדים של האישה והציעו לעזור בכל דרך אפשרית. גם אדי ודר, רוקר קשוח בימים וסולן פרל ג'אם בלילות, קרא את הדברים והחליט לשלוח צ'ק שמן על סך עשרת אלפים דולרים לאישה ולבני משפחתה.



ודר סיפר כי התרגש מהסיפור, והתחבר אליו באופן אישי, מאחר ובילדותו גם הוא לא זכה תמיד לקבל צעצועים חדשים. "זה לא פשוט להיחשף כך" אמר ודר, "אבל אמא שמוכנה לעשות זאת בשביל הילדים שלה – זה דורש הרבה אומץ".



טיילור סוויפט מפתיעה


גם טיילור סוויפט החליטה לעשות משהו טוב לרגל החג – להפתיע מעריץ מיוחד מאוד שלה, בביתו.



ההוליווד ריפורטר מדווח כי הזמרת והוריה קפצו לבקר את סיירוס פורטר - מעריץ ותיק של סוויפט המתגורר במיזורי - בבוקר חג המולד. מה כל כך מיוחד במעריץ? ובכן, הוא בן 96, אב לתשעה ילדים וסב ל-49 נכדים. וכמה הוא מעריץ את סוויפט אתם תוהים? ובכן, הוא נסע עד לממפיס ולסיינט לואיס כדי לראות את הזמרת מופיעה, בכל זאת – בגיל 96 זה לא עניין של מה בכך.



פורטר ההמום הופתע מאוד והוסיף כי אומנם לא מדובר בנס חג המולד אבל זה בהחלט מתקרב לכך. סוויפט ומשפחתה זכו לאירוח חגיגי, שהסתיים בשירה בציבור ברוח החג – רק שבמקום שירי כריסטמס – בחצר ביתו של סיירוס פורטר שרו דווקא את שיריה של טיילור סוויפט.