מריה קארי מפשלת על הבמה  

את הפאדיחה הזאת לא ישכחו למריה קארי לפחות עד 2018… הזמרת קיבלה את השנה החדשה אמש בכיכר טיימס בניו יורק, שם התקיימה כמיטב המסורת מסיבת סילבסטר רבת משתתפים. מלבד העובדה שהזמרת לא באמת ביצעה את השירים במהלך ההופעה, אלא השתמשה בפלייבק, כאשר התנגן לפתע שיר לא לפי הסדר שנקבע מראש, מריה לא הצליחה להתאפס, לא הבינה באיזה שיר מדובר, התבלבלה לגמרי, ופשוט שרה עם השפתיים – מילים לא נכונות השייכות לשיר אחר. 
כדי לנסות ולצמצם את הפאדיחה, קארי החליטה לבקש מהקהל לשיר במקומה, ופשוט פסעה לאורכה ולרוחבה של הבמה ממתינה שיחלוף השיר. יותר ממיליון אנשים בקהל צפו בקארי, ועוד לא מעט מיליונים שצפו בשידור החי בבית – בהחלט מביך. על אף שמדובר בדיווה רצינית, קארי החליטה להתייחס לכל העניין בהומור וצייצה בטוויטר שלה את המשפט – shit happens, ולאחריו הוסיפה – שנה טובה, בתקווה שאייצר עוד כותרות גם ב-2017. אנחנו – כבר לא יכולים לחכות!

 רובי וויליאמס נגעל!
ואם כבר בפאדיחות עסקינן – גם הזמר רובי ויליאמס החליט לפתוח את השנה החדשה עם אירוע מעט מביך שהיה עדיף שלא ייחשף בפומבי. וויליאמס הופיע אמש בלונדון, ובמהלך ההופעה ירד לקהל וחילק "כיפים" למעריציו המאושרים. יש מעריצים שסביר שיוותרו על שטיפת ידיים בימים הקרובים, בכל זאת – לא בכל יום אתה נוגע באליל נעורייך, אבל במקרה של רובי, היגיינה היא כנראה במקום הראשון.
וויליאמס חזר לבמה לאחר לחיצות הידיים המרובות עם הקהל, ומיד ניגש לג'ל החיטוי הקרוב וניקה את ידיו במהירות. לצערו של וויליאמס, המצלמה שמקרינה את המתרחש על הבמה עקבה אחרי הזמר שנתפס מחטא את ידיו כשעל פניו מבט שמביע גועל. התמונה כבר זכתה לשלל שיתופים ברחבי הרשת, ושלא תבינו לא נכון, אנחנו בהחלט מעודדים היגיינה אישית אבל – אולי בפעם הבאה בצורה קצת יותר דיסקרטית?

שנה טובה! והנה סט של רובי ויליאמס...