אביב גפן שוב תוקף את בנימין נתניהו. הזמר, שהופיע אתמול בהאנגר 11 בנמל תל אביב, נשא נאום ארוך נגד ראש הממשלה ושלהב את אלפי המעריצים שבאו לצפות בשופט מ"דה וויס". "גידלנו עריץ בשם ביבי נתניהו שעושה מה שהוא רוצה", אמר גפן. "לבי גם עם הימין וגם עם השמאל - מגיע לנו מנהיג אמיתי ולא אדם פרנואיד ולחוץ".



עוד אמר גפן, כי "אי אפשר שישראל תתנהל עם ראש ממשלה שנמצא תחת חקירה. מגיע לנו מנהיג, לא עריץ, חברים. ישראל היום היא ישראל מושחתת וזה מתחיל מלמעלה ואני קורא מכאן לביבי נתניהו: אם אתה באמת גבר, תתפטר. תהיה מספיק הוגן לעם שלך, כי אתה אדם מאד מאד לא הוגן. גם לי וגם לדור שלי מגיע שינוי למקום הזה".  


 

זאת לא הפעם הראשונה שגפן יוצא נגד ראש הממשלה נתניהו. לפני שנתיים, לפני בחירות 2015, בהופעה בגני התערוכה בתל אביב, שר גפן על הבמה כשמאחוריו על המסך הענק הופיעו תמונותיהם של נתניהו, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן, ועליהן מסומן איקס גדול בצבע אדום.
 
"בשמי ובשמכם אני מקווה שבהליך דמוקרטי - צריך להעיף את ביבי קיבינימט", צעק גפן בהופעה לקול תשואות הקהל. דבריו אלה עוררו תגובות נזעמות במערכת הפוליטית, וכעת באה תגובה מצד גולשים תומכי הליכוד הקוראים להחרים אותו.