בנו של מאיר בנאי, נועם בנאי, התראיין בתחנת הרדיו 103FM וסיפר על תחושותיו אחרי מותו של אביו ממחלת הסרטן ביום חמישי האחרון. "זה באמת לא קל. למרות שאני מרגיש שהוא פה איתי כל הזמן. מעבר לעומק האין סופי שהיה לו, הוא היה אדם מאוד מצחיק. אני מרגיש שהוא צוחק על הכל מלמעלה וחושב שכולם מגוחכים עם כל הכאב". עוד הוסיף כי מאיר "העדיף לשמור לעצמו את המחלה, הוא היה אדם מאוד פרטי כל החיים וגם במחלה. כמובן שהייתי איתו כשזה קרה". 








עוד שיתף מזכרונותיו עם אביו: "אבא מאוד אהב את ג'נסיס ואני גדלתי על הלהקה הזאת. נזכרתי שלפני כמה שנים הוא ניגן לי ליין של ג'נסיס והתווכחנו אני והוא איזה ליין נכון ובדיסק גילינו ששני הליינים היו קיימים וכל אחד שמע קול אחר. תמיד היינו רואים אותו דבר אבל טיפה שונה. היינו קוראים אחד לשני אחי כי היינו באמת אחים".



בהמשך סיפר על שיר שכתב: "זה שיר שקשור לאבא כתבתי אותו בנפאל. ההתחלה שלו נכתבה בארץ. בטיול שעשיתי עם אבא לירושלים טיילנו בהרי ירושלים והתיישבנו לשתות מים מתחת לעץ זית עתיק. אבא בתור אדם דתי ומאמין אמר 'אתה קולט שיכול להיות שאנחנו יושבים על עץ שקיים ממתי שדוד המלך הסתובב פה? אולי ישב גם הוא בצל העץ'". לגבי קריירת הסולו שלו אמר: "הדברים של העולם הזה נראים לי מאוד שטחיים כרגע, גם כל הקטע של קריירה".