מאות בני אדם ליוו למנוחות את הזמר והיוצר מאיר בנאי ביום שישי האחרון, כשברחבי הרשת, ברדיו וגם בערוצי הטלוויזיה, הקדישו חלקים נרחבים מהשידורים לטובת הזמר, שהיה נחבא אל הכלים, אך מצד שני, נחשב לאחד הקולות הכי מיוחדים שהיו בישראל. הוא נפטר בגיל 55 לאחר מאבק של קצת למעלה משנה במחלת הסרטן שתקפה אותו. לאחר שכתבה דברים מרגשים לזכרו ביום שבו נפטר, התראיינה היום (ראשון) לראשונה אחותו  של מאיר, אורנה, בגלי צה"ל, וסיפרה על התקופה האחרונה והקשה, שהיא נשברת יותר מפעם אחת במהלך הריאיון.

"הוא כל כך אהב את החיים, הוא נלחם, הוא עשה את כל מה שהוא יכול כדי להבריא, בסופו של דבר הסרטן הכריע אותו, הוא מת בבית שלו, איתנו, עם ההורים, והאחים והילדים שלו, והמוזיקה שהוא אוהב", סיפרה אורנה על רגעיו האחרונים: "ידענו שהוא חלה לפני שנה ומשהו. הוא שיתף אותנו וביקש שזה לא ייצא. הוא לא רצה שאנשים יידעו. ליווינו אותו בכל התקופה והטיפולים ובכך שניסה להחלים, הוא האמין ממש שהוא ייצא מזה. גם יומיים לפני, שכבר הבין שזה הסוף, הוא אמר יש ניסים, אני מאמין שיהיה נס". 
זה מסוג הסרטן שברור שזה יקרה, אתה יודע שזמנך קצוב

"התחיל לו סרטן בוושת, ובסופו של דבר הוא התפשט לכבד". 
שנה שאתם יודעים שאין לה סוף אחר
"השתדלנו לצבור איתו חוויות טובות ונעימות, הוא מאוד אהב טבע, נסע עם הילדים לטייל, לנסוע, הוא עבד על דיסק בכל הכח, אני מאמינה שייצאו שירים ולמד תורה, הוא מאוד אהב".
היתה לך בעיה עם החזרה שלו בתשובה?
"לא היתה לי בעיה עם החזרה שלו בתשובה. הם נשארו בקשר טוב, מהאחים שמחבקים את האחיות והאמא, עם שכל ושיקול דעת. היתה קרבה מאוד גדולה, בדיוק אמרתי לבן שלי היום בבוקר, שאני לא מאמינה שאנחנו שלושה אחים, כי תמיד היינו ארבעה אחים. פתאום אנחנו רק שלושה אחים. הבן שלי אמר לי שהוא תמיד יהיה אח שלי גם כשהוא מת".
"היתה אהבה מיוחדת למאיר. הוא טרובדור, הקול הכי יפה בארץ, אין קול כזה, לא היה ולא יהיה, עומק ואמת וצניעות. הוא היה משהו מאוד מיוחד, כגודל העוצמה שלו גם היה הרבה כאב, ואמת, אמת גדולה. זה משהו שיש לנו לבנאים, הרבה אמת, רגישות, וקשה להסתדר בעולם הזה הגס".
מה חשוב לך שנדע עליו? 
"אנחנו כל כך מתגעגעים אליו. אנחנו נורא נרגשים מכמויות האהבה הנרגשים, הוא נגע באנשים, אנשים כותבים דברים כל כך יפים, אני בטוחה. הוא מאוד אהב אנשים, למרות שהיה קצת נרתע ובודד. היה בו חום באר שבעי אינסופי, מלא פשטות. הוא מאוד אהב תורה ומוזיקה. הוא שאל אותי אם אני חושבת שיש לימודי תורה אחרי המוות. אני מניחה שאם יש, הוא שומע תורה וקט סטיבנס".