נפתח עם עוד תביעת זכויות יוצרים – ויש לא מעט כאלה בתקופה האחרונה, והפעם, על דוכן הנאשמים תמצאו את הזמרים גוון סטפני ופארל וויליאמס, שנתבעים על ידי מוזיקאי בשם ריצ'ארד מוריל. הצמד כתב יחד ב-2014 את שירה של סטפני - ‘Spark The Fire’, ולפי טענת התביעה, הפזמון של השיר דומה מידי לשיר של מוריל מ-1996. על אף ששמו אינו נשמע לנו מוכר, מוריל היה סולן להקה בשם L.A.P.D – שבהמשך הפכה להיות להקת ,KORN המפורסמת יותר בסצנת המטאל. לטענתו, הוא השמיע לסטפני את השיר בשנות ה-90, והיא – פשוט העתיקה אותו ממנו. 

מוריל דורש כי בית המשפט יכיר בכך שזכויות השיר שייכות לו, ומהצמד – סטפני ו-וויליאמס הוא דורש פיצויים על כל הרווחים מהשיר לאורך השניים, וגם כמובן הוצאות משפט – סה"כ מדובר ב-25 מיליון דולרים, ועכשיו נחכה ונראה איך יגיבו עורכי הדין של השניים. 

 
 רובין ת'יק מסתבך – ובגדול! 

נסיים עם פרשה סבוכה ומטרידה מאוד, שהתפרסמה לפני מספר ימים באתר ,TMZ ובמרכזה עומד הזמר רובין ת'יק המוכר מהלהיט הגדול שלו ‘Blurred Lines’, שיצא ב-2013.
לפי הפרסום, בימים אלה מתקיים מאבק משמורת בין הזמר לגרושתו על בנם המשותף בן ה-6, לאחר שהשניים התגרשו ב-2015. האקסית של ת'יק הגישה בקשה לבית המשפט, בה היא דורשת למנוע מבעלה לשעבר גישה לבנם, מאחר וזה – כך לפי הדיווח, סיפר בבית ספרו כי אביו התעלל בו.
לפי הפרסום, ת'יק מכחיש כל טענה על התעללות, וטוען כי בחיים לא הרים יד על בנו, פרט למקרים בהם הוא וגרושתו פעלו לחינוך הילד וגם אז – "הפליק" לו בעדינות. הדיווחים בארה"ב מעדכנים כי המקרה נמצא בחקירה, אנחנו – נעקוב.