אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, כמו אסון או מלחמה, הזמר הוותיק רוד סטיוארט בן ה-72 יופיע בפארק הירקון בתל אביב ב-14 ביוני במסגרת סיבוב הופעות שלו ויבצע את מיטב הלהיטים שלו. המופע רץ בהצלחה רבה בחו"ל וכולל את הלהיטים הגדולים מ-1970 ועד היום. הביקוש להופעות חיות של רוד סטיוארט חזק מתמיד בעקבות צאת אלבומו החדש וה-29 במספר, "Another Country", שהגיע למעמד "פלטינה" באירופה.



מעריציו של סטיוארט יזכו לראות אותו מבצע את הקלאסיקות האהובות שלו לצד השירים החדשים בסגנונו המהפנט והייחודי עליו הוא חתום מזה חמישה עשורים, בהם סיפק שלל להיטים רבי מכר כמו "I am sailing"',  "Da Ya Think I'm Sexy", "I don't want to talk about it" ו-"Maggie May".

רוד סטיוארט פונה לקהל בישראל


זו הפעם השלישית שסטיוארט , אחד האמנים הכי נמכרים בהיסטוריה, עם מעל ל-100 מיליון מכירות של אלבומים בעולם, ינחת בישראל. קולו הייחודי, הסטייל והתספורת – הצליחו לכבוש את כל הז'אנרים של מוסיקה פופולרית, מרוקנרול, ניו וייב ואפילו מוסיקה אמריקאית פופולרית, הישג שמיקם אותו בין הכוכבים הבודדים הנהנים מהצלחה מתמשכת בחמשת העשורים האחרונים. סטיוארט זכה פעמיים בתארים בהיכל התהילה של הרוקנרול וזכה באינספור פרסים, כולל גראמי ופרס ה-ASCAP Founders Award for songwriting.

במסר מצולם ששלח סטיוארט לקהל מעריציו בישראל, הוא אמר כי הוא "מצפה להופיע בישראל שיהיה לילה בלתי נשכח וכי הוא ינגן לקהל כל מה שירצו לשמוע".


מחירי הכרטיסים להופעה ינועו מ-250 שקלים בדשא דרך 590 שקלים בגולדן רינג ל-790 שקלים לישיבה בטריבונה.

המפיק שהביא את סטיוארט לישראל, אודי אפלבוים, מחברת קונצ'רטו, הביא בעבר גם את קווין, ג'סטין טימברלייק, אלאניס מוריסט, אדם למברט, דיפ פרפל ועוד. לדבריו, סטיוארט נחשב לאחד המוזיקאים אוהבי ישראל. התייחסות לרוג'ר ווטרס, שמרבה לקרוא לאמנים להחרים את ישראל בשל הכיבוש, אמר אפלבוים כי "רוד סטיוארט מבין שרוג'ר ווטרס הוא פאתטי. הם צוחקים עליו. מוסיקה היא למען האנשים ועבור האנשים ללא שום הבדל. והוא לא רוצה להיכנס כלל לנושא הפוליטי. הוא אוהב את ישראל ואוהב את האנשים כאן. הצעתי לרוג'ר ווטרס לעשות קונצרט שלום חינם בירושלים עבור פלסטינים וישראלים, הם סירבו".