יותר מ-30 יום חלפו מאז הלך לעולמו, ועל אף פרק הזמן הארוך במיוחד - ג'ורג' מייקל טרם הובא לקבורה. אז אם חשבתם שפספסתם את סיקור ההלוויה, או לחילופין הייתם בטוחים כי משפחתו בחרה באירוע מצומצם ללא כלי תקשורת – אז האמת היא, שפשוט לא התקיימה הלוויה, וגופתו של מייקל עדיין ממתינה במכון לרפואה משפטית. הפתולוג שחוקר את מקרה המוות של מייקל, טרם פתח בחקירה בנוגע לנסיבות מותו של הזמר, מאחר ודו"ח הרעלים, שאמור היה לקבוע האם סמים הם אלה שהביאו למותו של מייקל – טרם הגיע לידיו.


גופתו של הזמר המנוח תועבר לרשות המשפחה רק כאשר כל הבדיקות הרפואיות יבוצעו והחקירה תושלם. בבדיקה הראשונית שבוצעה לזמר לאחר שנקבע מותו, התגלו תוצאות שלא היו חד משמעיות ולכן הגופה נשלחה לבדיקות נוספות. כולנו תקווה כי אלה יושלמו בקרוב מאוד, מייקל יזכה סוף סוף לקבורה הולמת, ומשפחתו – לפרידה סופית ומכבדת. 
 מהי המוזיקה האהובה על הכלב שלכם? מחקר חדש יענה על השאלה 

ובאווירה מעט שונה – מחקר חדש בדק איזו מוזיקה היא המועדפת על חברו הטוב ביותר של האדם, והתוצאות – מפתיעות. במחקר שבוצע על ידי אוניברסיטת גלזגו שבסקוטלנד, מגוון רחב של סגנונות מוזיקאליים הושמעו לכלבים, ותגובתם נבחנה. פרופ' ניל אוונס, אחד מעורכי המחקר סיפר כי התגובות למוזיקה היו מגוונות, מה שהוכיח כי כמו לבני האדם,  גם לכלבים יש העדפות מוזיקליות שונות. ולמרות זאת, שני סגנונות מוזיקליים ספציפיים, הראו את התגובות החיוביות ביותר. רוצים לנחש באילו סגנונות מדובר?
 
ובכן, שימו לב – הכלבים שלכם כך מסתבר, מתים על מוזיקת רגאיי, ואוהבים מאוד גם רוק קל. כך שאם אתם יוצאים לעבודה ותוהים מה לשים לכלב שלכם ברמקולים – אנחנו בעד קצת בוב מארלי, או אולי משהו של בילי ג'ואל.