ג'סטין טימברלייק ממיס לבבות כבר 36 שנים, וכובש בעזרת תנועות חלקלקות וקול מלטף, מיליונים ברחבי העולם מאז שנת 1981. נסיך הפופ חוגג ממש היום יומולדת, וכמה אנחנו שמחים שהוא נולד! אז למרות שאם תרשמו ג'סטין בגוגל, השם ג'סטין טימברלייק דווקא לא יעלה לכם כתוצאה הראשונה (כן כן, אנחנו מאשימים אותך מר ביבר), בשבילנו טימברלייק תמיד יהיה הג'סטין המועדף, בכל זאת, הוא התחיל את הקריירה שלו בגיל 12 (לעומת ביבר, שהתעכב עם העניין עד גיל 13) ולכן מגיע לו להיות קודם!



לכבוד יום הולדתו של JT, הכנו לכם סט מיוחד עם מיטב השירים שלו ועוד שלל שיתופי פעולה בהם לקח חלק לאורך השנים, אבל עוד קודם, קבלו כמה עובדות מפתיעות על הזמר הכי סקסי בשכונה:



ג'סטין טימברלייק זה שם לוהט, ג'סטין רנדל טימברלייק – קצת פחות, אבל… מה לעשות, בתעודת הזהות של הזמר, תמצאו גם את השם האמצעי רנדל, ובתחילת דרכו הוא אפילו הופיע איתו!



טימברלייק נולד בטנסי וגם למד בבית ספר יסודי במדינה. עם הגיעו לגיל חטיבת הביניים, הוריו החליטו שבנם ילמד בבית, וכך באמת היה, טימברלייק, מעולם לא שב ללמוד בחטיבה או בתיכון, והתחנך בבית.



הסיפור הבא אולי קצת יותר מוכר, אבל בכל זאת, היינו חייבים – טימברלייק התחיל את ה"קריירה" שלו ב"מועדון מיקי מאוס" – תוכנית טלוויזיה אמריקאית בה השתתפו גם כריסטינה אגילרה, השחקן ריאן גוסלינג ואחת, בריטני ספירס, שהייתה כך מסתבר, הנשיקה הראשונה של JT.



על בריטני הוא גם כתב את השיר "cry me a river", כלומר, בעקבות הפרידה מבריטני, שהייתה זוגתו בין 2000-2002. זו הייתה פרידה כואבת עבור הזמר שבכה מידי לילה לכרית, אבל היי, גם זכה אח"כ בגראמי על השיר, כך ש… אולי זה היה שווה את זה?





את להקת N SYNC הקים טימברלייק כשהיה בן 14 בלבד. ומה אתם עשיתם כשהייתם בני 14?

טימברלייק הוא שחקן לא רע בכלל, וזכה בארבעה פרסי אמי – שניים מתוכם על המשחק שלו בתוכנית הסאטירה "סאטרדיי נייט לייב".

לג'סטין יש חברת תקליטים משל עצמו. וגם מותג טקילה. וגם חברת אופנה.

ג'סטין חובב לא קטן של כלי רכב. ברשותו כמה אופנועי הארלי דוידסון, ולא מעט רכבי אאודי יוקרתיים במיוחד, על חלקם, הוא אפילו לא נוהג.

טימברלייק מודה שהוא קשור מאוד לאמא שלו, באנגלית זה נקרא mummy’s boy, וזה רק הופך אותו לעוד יותר סקסי‼

הונו מוערך בכמאה מיליון דולר. ככה זה כשאתה עובד קשה מגיל 12!

לסיכום, נאחל לג'סטין יומולדת שמח, ועוד המון מוזיקה מעולה. אתם מוזמנים להתחיל לחגוג עם שלל הלהיטים של הזמר הכי לוהט בסביבה, בסט מיוחד שהכינו בשבילכם ב-eco99fm. מזל טוב‼