הפרויקט של רביבו משחררים מחרוזת חדשה, "נגילה הללויה", מתוך אלבום חדש, שכולו שירי מסורת וחידושים לשירים אהובים מבית אבא, שיצא בקרוב. המחרוזת כוללת את השירים המוכרים: "נגילה הללויה", "יהלומה", "אודך כי עניתני" ו"הנה מה טוב", עם קולותיהם הייחודיים של הטריו (אלירן צור, ניר ורביב בן מנחם) שמצליחים לגעת בנוסטלגיה ובו בזמן להקפיץ, להרקיד ולשמח. המחרוזת מלווה בקליפ בבית הכנסת המרהיב ביופיו "בושאייף" במושב זיתן, באווירת הילולה ושמחת קודש. הדרך הכי טובה לקבל את השבת.



עשור אחרי שיתוף הפעולה הראשון ביניהם ("בת מלך"), חיים ישראל מארח שוב את שלומי שבת בשיר "אנעים זמירות", בלדת תפילה מרגשת ומרטיטה, המעוגנת בשיר תפילה שנהוג לשיר בקהילות בשבתות וימים טובים, הפעם ללחן אחר של דוד בר, בהפקה מוזיקלית של דודו קומה. כשמחברים שני זמרים שיודעים לצמרר בקולם, עם אמונה ואהבה לדת, מקבלים תוצאה שמימית ומענגת במיוחד.





דוד ד'אור מוציא סינגל חדש, "מתחילים לבד את היום", המוקדש לאוריאל פוקס בן ה-10, בנו האוטיסט של דני פוקס, חברו הטוב. ד'אור, כמו מנצח בתזמורת, מצליח להעביר את תחושותיו האמיתיות, ללא אובר-דרמטיות ומפיק את המיטב בביצוע שפורט על מיתרי הלב. 





שקד קוממי מוציא את "שמש שקרנית", סינגל חמישי שכתב והלחין מתוך אלבום שני מתהווה. שיר קליל, ממגנט, בסגנון R&B עם נגיעות אלקטרו, בהפקה מוזיקלית מהממת של ינון יהל. ואף שגוון קולו של קוממי מזכיר את זה של דודו אהרון, אי אפשר להתעלם מהדרך שהוא סולל לעצמו בג'ונגל, פלוס יכולותיו הגבוהות. לפעמים עבודה קשה יכולה להניב תוצאות שניכרות לעין.



עדן אבוטבול, זוכת העונה השלישית של "אייל גולן קורא לך", מוציאה את "עוד יום", שיר פרידה מבן משפחה שנפטר. בלדה חורפית וממכרת שכתב והלחין אופיר כהן, התפורה בול למידותיה של אבוטבול. בפשטות, בלי מניירות מיותרות, מצליחה אבוטבול לרגש ולחלחל למעמקי הלב.