הסופרבול, אירוע הספורט הגדול בעולם הוא במידה רבה רק חימום להופעת המחצית המפורסמת, שבעבר כללה את קייטי פרי על אריה, הפטמה של ג'נט ג'קסון וביונסה יחד עם קולדפליי וברונו מארס, הלילה (שני) זה היה תורה של ליידי גאגא. תחילת המופע כלל מסר פוליטי קל כשהזמרת בחרה להתחיל בשיר This Land Is Your Land, שיר המדבר על קבלת האחר וזאת בזמן משבר צו איסור קבלת פליטים של הנשיא טראמפ. לאחר מכן ציטטה הכוכבת מתוך שבועת הדגל האמריקאי את המילים: "אומה אחת, תחת האל, בלתי מחולקת, עם צדק וחופש לכל". מיד לאחר מכן נראתה גאגא "קופצת" כלפי מטה, כשהמצלמה מלווה את השתלשלותה עד לבמה שהוקמה במרכז המגרש. 





לאחר מכן זינקה גאגא מגג האצטדיון לבמה שם ביצעה את להיטיה Poker Face, Born This Way, Telephone, Just dance ועוד. המופע של גאגא אמנם לא כלל במה ניידת בצורת אריה כפי שהיה במופע של פרי, אך כלל עשרות רקדנים, פירוטכניקה ומופע מושקע, אשר במהלכו ירדה הליידי לקהל, לחצה ידיים ואף התחבקה עם אחת המעריצות הנרגשות.

על פי טוויטר, המופע כולו גרר 5.1 מיליון ציוצים, כאשר הרגעים המצויצים מכולם היו רגע "הקפיצה" ורגע הסיום של המופע. השיר המדובר ביותר היה "Bad Romance".


ליידי גאגא במופע המחצית. צילום: AFP
ליידי גאגא במופע המחצית. צילום: AFP


הכניסה למופע מסר פוליטי דק. צילום: AFP
הכניסה למופע מסר פוליטי דק. צילום: AFP