גמר הסופרבול, אירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב, שנחשב גם לאירוע מוזיקה לא פחות חשוב התקיים אתמול (שני). מופע המחצית של הסופרבול נחשב למופע מרהיב ויוצא דופן, כזה שעלול לעיתים אף לגזול את תשומת הלב מהגמר עצמו.
השנה, המוזיקאית שנבחרה לבדר את מיליוני הצופים בבית ובאצטדיון הייתה ליידי גאגא, ולא שציפינו ממנה למשהו אחר, אך בכל זאת, הזמרת העניקה לצופים את אחד המופעים המרהיבים שנראו כאן.  המופע התחיל רגוע, כשגאגא עמדה על גג האצטדיון ושרה את 'God Bless America'. לא חלפה דקה והזמרת פשוט קפצה מהגג וזכתה לתשואות רמות. הבגד אותו לבשה היה מחובר לריתמה והיא פשוט ריחפה באוויר עד שנחתה על הבמה. 
ואם חשבתם שכאן זה נגמר, אז תשכחו מזה. עשרות רקדנים, תלבושות ואפילו תסרוקות מתחלפות, נעלי עקב בגובה של לפחות עשרה סנטימטרים, וליידי גאגא אחת שלא עוצרת לשנייה ומשאירה את הצופים פעורי פה. ההופעה עברה חלק, ללא אף תקלה, ואם כל זה לא הספיק לכם, בסוף האירוע גאגא הודיעה כי בקיץ הקרוב תצא לסיבוב הופעות עולמי. אחרי מופע כזה, אין ספק שיש למה לצפות מהזמרת הכי מפתיעה בסביבה. 

ביבר מסייע למלחמה באלכוהול

חוץ ממוזיקה ופוטבול, אירוע הסופרבול מעניק מקום של כבוד גם לפרסומות המשודרות בגמר. אחת מהן שייכת לחברת תקשורת אמריקאית, שגייסה את ג'סטין ביבר לפרסומת שהיא ספק משעשעת ספק מוזרה. 
ומי שלקח את העניין צעד אחד קדימה היא משטרת ויומינג, שהחליטה להתמודד עם בעיית הנהגים השיכורים בצורה מעניינת. המשטרה הוציאה הודעה שאומרת כי נהגים שייתפסו עם כמות אלכוהול בדם שעולה על הכמות המותרת בחוק - ייאלצו לצפות בפרסומת של ביבר בלופ, לאורך כל הנסיעה עד לבית המעצר.
ההשראה, אנחנו רק יכולים להניח, נובעת מתרגיל דומה שביצעה משטרת קנדה, שהודיעה כי מי שייתפס שיכור, ייאלץ להאזין לכל האלבום החדש של ניקלבק. גם הפעם בהחלט עדיף נהג תורן.