הפיקסיז, להקת הרוק האלטרנטיבי האמריקאית עם להיטים כמו "hey" "where is my mind" "ana" "this monkey is going to heaven "ועוד תגיע לישראל לשתי הופעות באמפי קיסריה עם אלבומה החדש "head camier". 



ללהקת הפיקסיז יש חשבון לא פתור עם מעריציה בישראל ואולי גם עם מפיק העל שוקי וויס שחתום על הבאתה גם הפעם. ב-2010 ביטלה הלהקה את הגעתה לארץ ארבעה ימים בלבד לפני המופע המתוכנן בשל אירועי המשט לעזה. ארבע שנים לאחר מכן, הופיעה הלהקה באיצטדיון בלומפילד במסגרת פסטיבל "רוקנרולר" מול 10,000 ישראלים נלהבים שהתלוננו על הניכור ולא זכו לשמוע אפילו "שלום תל אביב" אחד מהלהקה האהובה. הפעם החליטה הלהקה להיעתר למעריצים ולהגיע לארץ הופעה נוספת. הלהקה תופיע ב25 וב-26 ביולי 



בלאק פרנסיס, ג׳ואי סנטיאגו, דייויד לוברינג ופז לנקנטין הקימו את הפיקסיז בתור הזהב של הרוק האמריקאי בתחילת שנות ה-90 וחברים בה עד היום. הלהקה נחשבת לאחת הלהקות המשפיעות ביותר בעולם בז'אנר הרוק האלטרנטיבי, ודור שלם של אמנים גדל עליה גם כאן. אלבומיהם "דוליטל" ו"סרפר רוזה" זכו למעמד קאלט והכו גלים שנים ארוכות אחרי יציאתם והפיקסיז הפכו לתת - ז'אנר של עצמם, עם סאונד ייחודי וצליל גיטרות שהפך לסימן ההיכר שלהם.  מחיר כרטיס במכירה מוקדמת יעמוד על 199 שקלים.



נסיך האופל יופיע ביד אליהו 


בתוך כך גם ניק קייב להקתו ה "bad seeds" חוזרים לישראל. לאור הביקוש יתקיימו שתי הופעות  ב-19 וב-20 בנובמבר בהיכל יד אליהו לשעבר (מנורה מבטחים). כרטיס יעלה החל מ-234 ש"ח. 



ניק קייב. צילום: יח"צ
ניק קייב. צילום: יח"צ


 

אלבומו האחרון של קייב יצא בספטמבר, Skeleton Tree. את יציאתו הקדים ביום הסרט הדוקומנטרי One More Time with Feeling, שמתעד את תהליך העבודה עליו. בעקבות האלבום החדש יצא קייב לסיבוב הופעות עולמי שהחל באוסטרליה וניו זילנד, ימשיך לארה"ב לאירופה ובמסגרתו יפקוד גם את ישראל להופעה אחת בלבד שהפכה בינתיים לשתי הופעות. הראשונים המאושרים שירכשו את הכרטיס יוכלו להבטיח את מקומם להביט לנסיך האופל לתוך העיניים. 

קייב, אחד האומנים המוערכים והמשפיעים בעולם, מגלגל כבר ארבעה עשורים של יצירה מהפנטת ואפלה. את תחילת דרכו המוזיקלית עשה במולדתו אוסטרליה עם הרכב הפוסט פאנק The Birthday Party, שלא האריך ימים לאחר שעברו ללונדון וברלין. שיתוף הפעולה שלו מיד לאחר מכן כאומן סולו עם הרכב הBad Seeds ממשיך במרץ כבר שלושים ומשהו שנה והוליד 16 אלבומי אולפן מוערכים, עם מכירות של למעלה מ 5 מיליון עותקים ברחבי העולם, ושורה של שירים אלמותיים כמו The Ship Song, into my arms , the weeping song, והדואט עם קיילי מינוג – where the wild roses grow .