טקס הגראמי שהתקיים שלשום, ריכז לאולם אחד אלפי אנשים מתעשיית המוזיקה העולמית, ביניהם גם חבר קרוב של הראפר האמריקאי ווסט שנתן לכלי התקשורת עדכון לגבי מצבו, שלושה חודשים לאחר התמוטטות העצבים שחווה לפני כשלושה חודשים. ההתמוטטות הובילה לאשפוזו הכפוי של ווסט. מסתבר שווסט סבל מאובדן זיכרון לאחר ההתמוטטות, כך מספר מאליק יוסף, שעובד עם ווסט מאז תחילת שנות ה-2000.



"הייתי אצלו בבית וישבתי לצידו שש או שבע שעות" סיפר יוסף, "הזיכרון שלו מתחיל לחזור, והוא מתמקד בהחלמה ובלבלות זמן עם משפחתו". חברו של ווסט הוסיף כי קניה אינו עובד כרגע על מוזיקה חדשה. ווסט אושפז בנובמבר האחרון, לאחר שחווה מספר אירועים של התמוטטות עצבים, הגדול ביניהם אירע במהלך הופעה, אז התריע בפני הקהל כי ג'יי ז'י מתכוון להתנקש בחייו. ווסט ירד כעבור 30 דקות מהבמה, ובהמשך היום אושפז. נאחל רק בריאות, וחזרה מהירה לשגרה.




מובי פרנואידי: "סוכנויות ביון ברחבי העולם מתאמצות להדיח את טראמפ"
 
 
נסיים עם מובי שלא מחבב במיוחד את הנשיא החדש של ארצות הברית של אמריקה, וכעת טוען כי בידיו מידע פנימי, באשר לממשל טראמפ וקשריו עם הרוסים. מובי פרסם פוסט בפייסבוק בו הוא סיפר שבילה את סוף השבוע שלו עם כמה חברים שעובדים בממשל, והם - חשפו בפניו כי לממשלת רוסיה אכן יש מידע משמעותי על טראמפ, והם משתמשים בו כדי לסחוט את הנשיא.
 
עוד עולה מטענות המוזיקאי, כי ממשל טראמפ פועל יחד עם הרוסים במטרה לצאת בסופו של דבר למלחמה מול איראן. לדבריו, סוכנויות ביון ברחבי העולם עושות מאמצים רבים כדי להדיח את טראמפ מתפקידו. הוא הוסיף כי הוא כותב את הדברים כדי שיהיה תיעוד לעניין, כאשר הם אכן יתממשו, או כמו שאומרים אצלנו: אמרתי לכם, בגרסא האלקטרונית.