יממה אחת לפני פרסום גזר הדין של אלאור אזריה החייל שהורשע בהריגה ושמשפטו טלטל מדינה שלמה, הוא מקבל היום (שני) תמיכה וחיזוק לא  ממש מפתיע, מהזמר והיוצר אריאל זילבר, שפרסם שיר תמיכה בחייל. "בגובה הקצונה פושט מנהג להפנות את הגב לחייל בשדה הקרב, הנני להודיע קבל עדה ועם

שמשפט אלאור הוא משפטנו גם", כתב זילבר בשיר. 
אריאל זילבר מקדיש שיר לאלאור אזריה


בנוסף נכתב בשיר: "לא להתיאש להרים ת'ראש - להתגבר על כל פורה לענה ורוש, לא לפחד לראות ישר – לפעול לפי כללי הדת והמוסר, להתגבר להרים ת'ראש – לא לפחד מכל משתין בקיר וראש, שמעוותים את המוסר – וזה השכל הישר, לא להתיאש להרים ת'ראש". 

זילבר, אחד האמנים המוערכים בתולדות המוזיקה הישראלית, מחזיק קריירה ענפה של עשרות שנים ועשרות להיטים ביניהם "רוצי שמוליק", ו"החברה להגנת הטבע". בעבר לא היסס להביע את דעותיו הימניות, ועורר סערה כשהשתתף בסרטון תמיכה בחנינה ליגאל עמיר שרצח את ראש הממשלה רבין. 

רגע לפני גזר הדין במשפטו של החייל היורה שהורשע בהריגת המחבל מתל רומיידה ובהתנהגות שאינה הולמת, במשפחת אזריה  מאמינים כי בית הדין לא יחוס על בנם וירשיע אותו על פי בקשת התביעה הצבאית, כלומר עונש שנע בין שלוש לחמש שנים. למעריב אונליין נודע היום כי מיד לאחר גזר הדין, צוות ההגנה יגיש בקשה לעיכוב ביצוע. כלומר, ידרוש שלא לשלוח את אזריה למאסר בפועל עד ההחלטה בערעור. 

עו"ד יורם שפטל, מי שמונה לעמוד בראש צוות ההגנה בשלב הערעור, העריך כי בית הדין לא יסרב לבקשה. "יש לכך תקדימים של בית משפט העליון", אמר היום עו"ד שפטל למעריב אונליין. "אני לא מאמין שבית הדין יתעלם מזה". המשמעות: החייל לא יכנס לכלא לאחר הדיון, אלא יוחזר למעצר פתוח. 

בני המשפחה כבר הצהירו כי בכוונתם להגיש ערעור על הכרעת הדין. למעריב אונליין נודע כי 70 אחוזים מהערעור כבר נכתבו. לשאלתנו האם הערעור כתוב לצורך הקלה בהכרעת הדין, השיב עו"ד שפטל: "זה ערעור שיזכה אותו כמו שזיכיתי את ג'ון דמיאניוק וכמו שזיכיתי את ניסים חדאד".