הצ'יינסמוקרס בפוסט מעורר השראה
אחד ההרכבים המצליחים בעולם בתקופה האחרונה הם להקת ה-Chainsmokers – צמד תקליטנים אמריקאים שממשיכים לכבוש את פסגות המצעדים. 
אתמול פרסמו השניים ברשת סיפור עצוב על אי מייל שהגיע אליהם מבחור צעיר, שסיפר כי הוא וחברו מעריצים גדולים של הלהקה ותכננו לצפות בהופעתם הקרובה בלונדון. הבחור שיתף את הצמד כי חברו חולה במחלת הסרטן ולאחרונה מצבו הבריאותי הדרדר, ולכן לא יוכל להגיע למופע.  הוא פנה ללהקה בבקשה להקליט סרטון עבור חברו החולה, השניים נענו בחיוב והעבירו סרטון אופטימי ומחזק למעריץ המושבע. 
 

יום לאחר שצפה בסרטון, הלך המעריץ לעולמו. אביו של הצעיר עדכן את הלהקה, והודה להם על המחווה. בפוסט שעלה לאחר המקרה, שלח הצמד מסר חשוב עבור חבריהם בתעשיית המוזיקה: "כל כך קל לעשות משהו נחמד, שיכול להשפיע על אנשים" כתבו החברים והוסיפו – "אנחנו מקווים ששימחנו אותו ברגעיו האחרונים". השניים סיימו את הפוסט במילים – "תנוח על משכבך בשלום ג'ייק, תודה שהזכרת לנו את החשיבות בלעשות טוב בחיים".
 
יד שנייה מראפר 


אחת התמונות המפורסמות ביותר של הראפר המנוח טופאק שאקור, צולמה 20 דקות בלבד לפני מותו. בתמונה הוא נראה יושב בצד הנוסע ברכב ה-B.M.W המפורסם – שכעת, מוצע למכירה תמורת שימו לב – מיליון וחצי דולרים.
 
ברכב נהג בשעת הירי מנהל חברת התקליטים בה היה חבר טופאק – והרכב, היה שייך לו. השניים נסעו יחד ברחובות לאס וגאס, כאשר מכונית קאדילק לבנה פתחה לעברם באש. הראפר נפצע כתוצאה מהירי ומת כעבור שישה ימים. 
 
הרכב מוצע למכירה פומבית באינטרנט, אך פרטים על הבעלים הקודמים שלו, מאז תקרית הירי לפני יותר מעשרים שנה – לא ניתן להשיג דרך האתר המפרסם. פרטים על הקילומטראז' לעומת זאת – דווקא כן, הרכב מודל 1996, עשה עד היום 92 אלף מיילים, או אם תרצו – קצת פחות מ-150 אלף קילומטרים. 
כך שאם אתם מעריצי טו פאק, חובבי מכוניות ישנות, ומחפשים מה לעשות עם מיליון וחצי דולר מיותרים – הנה לכם, עסקה משתלמת!