נפתח עם ברכות לריהאנה, שזכתה אתמול לכבוד מיוחד, כאשר קיבלה פרס שהוענק לה ע"י אוניברסיטת הארווארד היוקרתית בארה"ב – פרס על פעילותה ההומניטארית.



מסתבר שרירי היא לא רק זמרת נפלאה אלא גם אדם טוב לב. הזמרת פועלת רבות באי הולדתה ברבדוס, ומתנדבת שם במשך שנים. לכן, קרן הארווארד המיוחדת לבין תרבותיות וקשרי גזע, החליטה להעניק לה את פרס האישיות ההומניטארית של שנת 2017 – בהחלט כבוד גדול!



ריהאנה נשאה אתמול בטקס נאום מרגש ופתחה בבדיחה: "בסופו של דבר הגעתי להארווארד" אמרה הזמרת בהומור, והוסיפה כי מאז שהייתה ילדה רצתה לעזור לאנשים, ואמרה לעצמה כי כשתגדל ותהיה עשירה, תעזור לכמה שרק תוכל.



ריהאנה פנתה אל המשתתפים בטקס ואמרה – "מה שאתם צריכים לעשות זה לעזור לאדם אחד, ולא לצפות לשום דבר בתמורה – בשבילי, זה נקרא הומניטאריות. אתה לא צריך להיות עשיר, מפורסם או בוגר קולג' בשביל לתרום לאחרים – רק תעשה מה שאתה יכול כדי לעזור לאחר" כך ריהאנה.



אירוסמית' נגד הרולינג סטונס


והנה משהו קצת פחות אדיב לסיום – מתופף להקת אירוסמית' אמר בריאיון שהתפרסם אתמול כי הלהקה שלו, מופיעה הרבה יותר טוב מלהקת הרולינג סטונס.


ג'ואי קרמר, מתופף אירוסמית', פתח את הראיון ואמר כי אין עוד להקה שנמצאת בתעשייה הזו כמעט 50 שנה, ונשארה עם כל ההרכב המקורי שלה. "כולם מתרברבים כל הזמן לגבי הרולינג סטונס, אף פעם לא מצאתי בהם שום דבר" אמר קרמר והוסיף: "הם אף פעם לא עניינו אותי מוזיקלית, בטח לא בתחום התיפוף".



ואם זה לא מספיק, קרמר המשיך ואמר כי הסטונס אינם מנגנים כיום בהרכב המקורי שלהם, ולמעשה, "מי שיגיע לראות הופעה של אירוסמית' יבין שאנחנו מנגנים הרבה יותר טוב מהם, הם לא מופיעים טוב", כך מתופף אירוסמית'.



הדברים האלה מגיעים לאחר ההודעה הדרמטית של אירוסמית' מהשנה שעברה, בה עידכנו את המעריצים כי סיבוב ההופעות האירופאי שלהם צפוי להיות האחרון – אולי קרב האגואים בינם לבין הסטונס ישאיר אותם בתמונה עוד קצת? – אנחנו דווקא בעד!