שמונה שנים לאחר מותו של מלך הפופ מייקל ג'קסון – אחוזתו המפורסמת נוורלנד מוצעת למכירה – כך שאם יש לכם 67 מיליון דולרים פנויים בחשבון הבנק – הבית המפואר בקליפורניה – יכול להיות שלכם. האחוזה העצומה משתרעת על פני שטח של כמעט 11 אלף דונמים – גודל ששווה פחות או יותר לשטח העיר כפר סבא, ואם אתם מתלבטים בגלל המחיר, דעו לכם שמדובר במציאה! המחיר ההתחלתי של הנכס עמד על 100 מיליון דולרים – כך שאין ספק שזו עסקה משתלמת.



אז מה תוכלו למצוא בבית הצנוע? בריכת שחייה כמובן, מגרש טניס, ביתן לאורחים, בית קולנוע שיכול להכיל 50 צופים, אגם קטן, סטודיו לריקוד ועוד שלל אטרקציות שאף אחד לא באמת צריך – אבל אם כבר הגזמנו, אז עד הסוף. הנכס בסנטה ברברה הפך להיות סמל לאורח החיים המשונה והראוותני של ג'קסון, שרכש אותו לפני 30 שנה בדיוק. לאחר מותו האחוזה נמכרה לבעלים חדשים, וכעת - כל הטוב הזה יכול להיות שלכם, תמורת 67 מיליון דולרים.



יד שנייה מהפינק פלויד



ואם כבר ברכישות עתידיות עסקינן – עסקה נוספת שיכולה לעניין חובבי מוזיקה בעלי ממון, היא רכישת הקונסולה ששימשה להקלטת אלבומם השמיני של הפינק פלויד – The Dark side of the moon. האלבום שנחשב לאחד הגדולים והחשובים בעולם, הוקלט ב-1973, באולפני אבי רואד המפורסמים בלונדון. הקונסולה בעזרתה הוקלט האלבום הייתה ממוקמת בסטודיו 2 של האולפנים, והיא תוצג למכירה פומבית ב-27 במרץ בבית מכירות בניו יורק. לא ברור איזה סכום מצפה המוכר לקבל, אך ההערכות מדברות על 6 ספרות לפחות.



אם עדיין לא השתכנעתם שמדובר במוצר בעל ערך היסטורי עצום, נספר שגם סר פול מקרטני הקליט עליה, יחד עם חבריו רינגו סטאר, ג'ורג' האריסון, ואפילו קייט בוש ולהקת הקיור. פיסת ההיסטוריה המוזיקלית נרכשה ב-1983 מהאולפנים על ידי מפיק מוזיקלי, שמעדכן כי כיום הקונסולה ממוקמת באולפן באוסטריה, וממשיכה להקליט מוזיקה מצוינת.