הזמר והגיטריסט האמריקאי צ'אק ברי, מחלוצי הרוקנרול בארצות הברית בשנות ה-50, הלך הלילה (בין שבת לראשון) לעולמו בביתו שבמדינת מיזורי, כשהוא בן 90. בהודעה שפרסמה המשטרה המקומית, נמסר כי מותו של ברי נקבע לאחר שהתקבלה קריאת מצוקה מביתו, וניסיונות החייאה שביצעו בו צוותי ההצלה לא צלחו.



ברי, שהחל את דרכו המוזיקלית עם הופעות בלוז במועדוני הלילה של סנט לואיס, זכור לרבים בעיקר בזכות להיטים כגון Nadine, Sweet Little Sixteen Carol, My Ding a Ling ו-Johnny B. Good. בזכות שירים אלו, ועוד רבים אחרים, זכה האמן בפרס גראמי על מפעל חיים בשנת 1984. כמו כן, מגזין "רולינג סטון" היוקרתי דירג אותו במקום החמישי ברשימת 100 האמנים הטובים ביותר כל הזמנים, ובמקום השישי ברשימת 100 הגיטריסטים הטובים בהיסטוריה. 



ואולם, לצד ההצלחות הרבות, שמו של ברי נקשר לא פעם בפרשיות פליליות. בשנת 1979, שלושה ימים בלבד לאחר שהופיע בבית הלבן בפני נשיא ארה"ב לשעבר ג'ימי קרטר, הורשע הזמר בהעלמת מס ונגזרה עליו תקופת מאסר של ארבעה חודשים. בשנת 1990 הוא הסתבך שוב לאחר שבדירתו נמצאו 62 גרם של מריחואנה. לאחר שהודה באשמה, ונגזר עליו עונש מאסר על תנאי, עבר הזמר תהליך של גמילה מסמים, שנמשך כשנתיים.