אבי שושן, שכיהן כחבר בוועדת הפלייליסט של גלגלצ, פוטר לאחרונה ועורר סערה לאחר שתקף את התחנה, התראיין הערב (שבת) לאמנון אברמוביץ' בחדשות 2 – והמשיך לתקוף בחריפות את הרשת הצבאית והייצוג המזרחי בה. "גלגלצ מובלת על ידי אשכנזים", אמר שושן. "אני הייתי תמים. אני זה שכתב שאין קיפוח. לא האמנתי שיש שיפוט לפי שם משפחה, לפי מוצא. אבל בפועל יכול להיכנס שיר רוק או פופ שבוע אחרי שבוע. שיר מזרחי – לעולם לא". 

שושן המשיך ופירט את ההדרה שראה לטענתו בתחנה: "הסתכלתי במאגר השירים. שלמה ארצי, אברהם טל, עידן רייכל, כולם 60-70 שירים. לזהבה בן, מושיק עפיה, ליאור נרקיס – שלושה שירים. אלו הזמרים שהחיילים ביקשו – קובי פרץ ופאר טסי. הם פספסו את עדן בן זקן, הם פספסו את הדיסק החדש של חיים משה. דין דודו אהרון הוא לא דין עברי לידר". 
"גלגלצ היא מונופול, היא היחידה שיכולה להשמיע בלי פרסומות, אין לה מתחרים. בגלל זה העוצמה שלה ובגלל זה הכעסים כלפיה. יש פוליטיקה בגלגלצ, וקרה לי מה שקרה להרבה אנשים שמגיעים למעלה ונכנסים למועדון סגור ומקבלים את האמת בפרצוף". 

מגלגלצ נמסר בתגובה: "אחרי מספר שיחות הבהרה עם אבי שושן שהתקיימו בשל התנהגות אישית לא תקינה, לא נותר לנו אלא לסיים את ההתקשרות איתו. אנו מכירים את טענותיו המגוונות של אבי, חלקן מגוחכות ומופרכות וחלקן פשוט לא נשען על עובדות. לא מן הנמנע שבהצגת העובדות באופן שונה מכפי שהן הוא מבקש להשיג לעצמו רווח אישי או פוליטי".