תביעה ארוכת שנים שמעסיקה את קניה ווסט כבר לא מעט זמן, הגיעה סוף סוף לסיומה, לאחר שהזמר נתבע בשנת 2013 על ידי זמרת הונגריה, שטענה כי סימפל שיר שלה ללא רשותה. הזמרת, שהוציאה את השיר ב-1969, כלל לא ידעה על הסימפול, עד שקיבלה צ'ק מעורכי דינו של ווסט על סך עשרת אלפים דולרים, כתשלום על השימוש. הזמרת הבינה כי היא יכולה להשיג הרבה יותר, והגישה תביעה על סך שניים וחצי מיליון דולרים, בטענה כי מדובר באחד השירים האהובים והמפורסמים בהונגריה.



פרטים על ההסכם בין הצדדים לא נחשפו, כך שלא ברור כמה כסף היא שלשלה לכיסה, הרשו לנו להניח, כי מדובר בקצת יותר מעשרת אלפים דולרים.



הגניבה שהסעירה את נמל התעופה של ניו יורק



מכירים את הרגע שבו אתם עומדים מול מסוע המזוודות אחרי טיסה ארוכה, וממתינים בציפייה למזוודה שלכם, ובלב מקנן חשש קטן שמא המזוודה הלכה לאיבוד ולא תגיע? אז ברוב המקרים תרחיש האימים הזה מסתיים בשלום, במקרה של ג'ון לג'נד, לא כל כך.


ג'ון לג'נד, צילום: רויטרס


הזמר נחת בנמל התעופה של ניו יורק והמתין למזוודה שלו, כשזו לא הגיעה, התברר כי אלמוני פשוט סחב אותה תחת ידיו של לג'נד, והסתלק מהמקום.


אז מה היה בתיק אתם תוהים? ובכן, פריטים בשווי לא מעט כסף. המזוודה הכילה חפתים של חברת האפנה הצרפתית קרטייה, משובצים באבנים יקרות, בשווי של 30 אלף דולרים, וכן בגדים בשווי חמש מאות דולרים, ומשקפיים בסכום זהה.



אבל, סוף טוב הכל טוב, אנשי הביטחון של נמל התעופה מיהרו למצלמות האבטחה שתיעדו את התקרית, השודד נעצר, והתיק הושב לבעליו החוקיים.