לצד גל הפרשות המביכות בהן היה מעורב בשנים האחרונות, אייל גולן מוכיח שוב ושוב כי הוא כאן כדי להישאר. כשנה לאחר יציאת אלבומו הקודם "רחוק מכאן"  שזכה למיליוני צפיות ביוטיוב והשמעות רדיופוניות, הזמר הפופולרי משיק בימים אלה 'לא פשוט להיות פשוט', אלבומו ה-20 במספר שיכלול בתוכו את הלהיטים האחרונים של הזמר אשר זכו לאין ספור השמעות, כולל הדואט "מזל" שמבוצע יחד עם הזמר עומר אדם.




מנציגיו של הזמר נמסר כי האלבום הכפול החדש, משלב שני חלקים של עשרה שירים שקטים ועשרה שירים קצביים. כמו בשאר אלבומיו, דואג אייל גולן להציג גיוון רב בסגנונות שונים וייחודים, שירים ים תיכוניים אשר משחזרים את המקצב המזרחי האותנטי, צלילים מז'אנר הרגאיי ובלוז, דיפ האוס, בלדות מלאות נשמה, שירים קיצביים המשלבים נגיעות של דאנס אלקטרוני ושיתופי פעולה יוצאי דופן. בין להיטי האלבום, מבוצעים השירים "בלי להתכוון", "יפה לך להיות מאושרת" ו-GODA BURA.



אייל גולן אמר לכבוד השקת האלבום: "את דרכי המוזיקלית התחלתי לפני שנים רבות, אך עדיין הוצאה של אלבום חדש מהווה עבורי התרגשות עצומה.
גם הפעם חיפשתי "להמציא את עצמי" מחדש ולהעניק למאזינים מוסיקה מגוונת ומשובחת. איסוף החומרים, התהוותם והפיכתם לשיר מרגשת אותי כל פעם מחדש. כל שיר עבורי הוא כמו ילד שנולד. לראשונה באלבום כפול זה, שהינו 20 במספרו, שילבתי 20 שירים ים תיכוניים עם צלילים ורמיזות מז'אנרים וסגנונות שונים ומגוונים, מקצבים מזרחים אותנטיים, נגיעות של בלוז ורגאיי, דיפ האוס, בלדות מלאות רגש ונשמה ושירים קצביים".