מבקר המוזיקה דודי פטימר, שמפרסם כתבות גם ב"מעריב", בכללן טור שבועי ב"מעריב סופהשבוע", ספג בימים האחרונים איומים על חייו לאחר שפרסם ביקורת שלילית נגד האלבום החדש של הזמר אייל גולן. במכתב שנשלח אל ביתו  נכתב המסר: "אתה מת, אני יודע איפה אתה גר. אייל גולן תמיד המלך", כשלצד זאת צויר אקדח ליד שמו של פטימר. הוא קיבל איומים גם בפייסבוק. אישה בשם חגית אמין כתבה לו: "מאחלת לכל מי שמדבר על אייל גולן שימותו לו הילדים וירצחו אותו כמה שיותר".

"בפייסבוק נחשפתי בעבר לדברים בוטים, אבל ברוטאליות כזו לא ראיתי. זו פעם ראשונה שאני מקבל איום ישיר", סיפר פטימר, שפרסם את הביקורת בערוץ 10. "זה לא האלבום הראשון של אייל גולן שכתבתי עליו. בעבר כתבתי ביקורות טובות, אני מעריך את גולן ויצירתו. לאלבום הזה לא התחברתי, אבל לא כתבתי בצורה פרובוקטיבית ואני עומד מאחורי כל מילה. אני ממשיך באותו הקו, כותב את האמת שלי ולא יפחידו אותי".



פטימר המשיך וסיפר על התגובות הקשות: "אישה שהיא אמא מאחלת שיצרחו אותה. תגובות מאוד בוטות. חלקם טוענים שאני 'אשכנזי' ואני בכלל מזרחי. התחיל שם שיח של אשכנזים מול מזרחים, ימין מול שמאל, נכנסה פוליטיקה לעניינים, שיח שיצא מכלל שליטה ובכלל לא קשור לאלבום".

אינדבידואלית נחשפתי רק עכשיו לזה ברמה כזו ברוטאלית, בפייס בוק נחשפתי להרבה דברים בוטים חלק טענו שזה כי אני "אשכנזי" ובכלל אני מזרחי, מישהי, אמא לילדים בעצמה כתבה לי: "|מי שלא אוהב את אייל גולן שירצחו אותו", והתפלאתי את אמא בעצמך איך אתי כולה לכתוב דבר כזה. התחיל שם שיח של אשכנזים מול מזרחים, ימין מול שמאלנים, נכנסה הפוליטיקה לעניים, השח הזה יצא מכלל שליטה ולא היה קשור לנושא, אלבום מוזיקה".

אייל גולן. צילום: "האמת שלי"


"מה יש לומר לאדם כזה, מוזיקה זה דבר טהור. לא צריך להגיע לטונים האלו. לא כולם חייבים להסכים עם ביקורת וזה דבר מקובל, אבל מפה ולאלימות זה הבדל עצום". 

מליאם הפקות, חברתו של אייל גולן, נמסר: "אנחנו מתנגדים לאלימות מסוג כלשהו".