לא באמת חשבתם ששר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון לא ינצל קצת את הקרבה המשפחתית לראפר סטטיק, נכון? לאחר שצלע אחת מתוך הצמד הכי חם במוזיקה הישראלית, סטייק ובן אל תבורי, חשף את הקרבה המשפחתית המפתיעה, וגילה לעולם כי בוגי הוא דוד שלו, זה היה רק שאלה של זמן עד שבוגי "יגזור את הקופון" וישתף פעולה עם האחיין עם הכי הרבה סוואגה שיש. 



" width="100%" height="390" src="" frameborder="0" allowfullscreen> משה בוגי יעלון מאחל חג שמח בשיחה עם סטטיק

בסרטון ששחרר יעלון לרשתות החברתיות הבוקר, הוא בחר לאחל חג שמח לעם ישראל בדרך קלילה ושונה. יעלון, שפרש מהליכוד והצהיר כי ברצונו להתמודד על ההנהגה, נראה מסיים ישיבת קמפיין, ואז מתקשר האחיין סטטיק ומתחיל הדו שיח המשעשע הבא. 


"בוגי תענה בבקשה לאחיין שלך הוא על קו 4", אומרת המזכירה ליעלון. "בום ידוד כריש, תקשיב. בן אל וג'ורדי דפקו קטע קרינג'י לפנים. לוקחים את הג'יפ ואין לי איך להגיע לליל הסדר. יש מצב שאתה עושה לי את הטובה של הלייף ואוסף אותי טרמפ"? "חיובי סטטיק בשביל מה יש משפחה? קח בחשבון שאני רוצה לדווח מוקי כבר ב19:30", עונה הדוד הביטחוניסט. 
 

"אש על הקודקוד יסוואג, אבל מה קשור מוקי? אולי קצת נועה קירל, מזרחית, מה שמדבר לישראלים", אומר סטטיק, ובוגי מטיף: "מה שמדבר לישראלים, ילד, זה ערכים וציונות".

"אל תדכדך ירב אלוף, תבוא בצ'יל" , אומר סטטיק בסיום השיחה. 

הסרטון מסתיים עם הכיתוב על הדלת של יעלון :"חג חירות שמח וקלללל, בוגי".