ג'נסיס מתאחדים?


50 שנים בדיוק עברו מאז הוקמה בבריטניה להקת ג'נסיס, שהפכה את פיל קולינס ופיטר גבריאל לכוכבים בעל שם עולמי, והתפרקה באופן רשמי בסוף שנות ה-90. לפני כעשור, בשנת 2007 התאחדה הלהקה בפעם האחרונה, לציון 40 שנה להרכב, ואם השמועות נכונות – בקרוב יתרחש איחוד נוסף, במלאת 50 שנות פעילות להרכב הרוק המתקדם מהחשובים בעולם.



גיטריסט הלהקה רמז כי איחוד כזה בהחלט עומד על הפרק, מה שמתיישב עם החזרה של פיל קולינס – סולן ג'נסיס, לבמות, לאחר שהיה נדמה כי כבר פרש. קולינס עצמו, אמר כבר בחודש אוקטובר האחרון, כי "הכל אפשרי" בנוגע לאיחוד מדובר של ג'נסיס. כולנו תקווה כי האיחוד המדובר אכן יצא לפועל – לגבי קאמבק ופעילות מחודשת של ג'נסיס – כאן הסיכויים כבר הרבה יותר קטנים, אבל מי יודע, אולי החבורה הבריטית עוד תצליח להפתיע אותנו.



 אד שירן פורש? 


ומאיחוד מדובר לפרישה מתוכננת? ועוד אחת שתפתיע אתכם במיוחד! מקורבים לזמר הכי מצליח בשנה האחרונה – אד שירן, מספרים כי הוא שוקל לפרוש ממוזיקה בסוף סיבוב ההופעות הנוכחי שלו.



אלבומו האחרון של הזמר – Divide"" שבר כל שיא אפשרי, ונחשב להצלחה מסחררת בכל רחבי העולם. בימים אלה שירן נמצא בסיבוב הופעות ברחבי הממלכה הבריטית ועושה רושם שההצלחה גובה ממנו מחיר לא פשוט. מקור שמקורב לזמר סיפר למגזין הדיילי סטאר כי בתום סיבוב ההופעות, הוא מתכנן לקחת הפסקה, או אולי אפילו לפרוש ממוזיקה לנצח. "אד השיג פחות או יותר את כל מה שרצה להשיג בעולם המוזיקה, הוא מאוד אוהב מה שהוא עושה ורוכב כרגע על גל ההצלחה, אך במקביל – הוא מעוניין בחיים נורמליים" סיפר המקור.



שירן חשף לאחרונה כי יפסיק להופיע כשיהפוך לאיש משפחה, והמקור הוסיף כי הוא אכן מצפה להקים משפחה, ואז יקדיש את זמנו להם וינטוש לטובתם את הקריירה המצליחה שלו. רומנטי!