שילוב מוצלח בין זמרים ותיקים וצעירים הפך בצהרי שישי את מופע ההצדעה לאפי נצר, מלך השירה בציבור הבלתי נלאה, להצלחה מלהיבה. הקהל נהנה ממיטב להיטיו ושמע את הסיפורים שמסתתרים מאחוריהם. כל זאת בהפקתו היעילה של אבי גז ובניהולה המוזיקלי המוקפד של ורד פיקר. אחרי הפתיחה, שבה השמיעו צעירי הקאמרי את "הורה נעורים" ועדי כהן את "שובך יונים", הגיע תורו של יזהר כהן לחלוק כבוד למלחין האהוב. "אתה שייך לפנתיאון הזמר העברי", אמר לו וזכה למחיאות כפיים על ביצועיו ללהיטי העבר, "מלכות החרמון" ו"זר של נרקיסים".



היה מלבב לשמוע את עדנה לב שבה אל להיטה הגדול, "אם תשוב", שנצר הלחין לה (מילים: יורם טהרלב) ואל סיפור גילויה בידי המלחין. לעומתה, את להיטו של עמיתה מלהקת פיקוד הצפון, יגאל בשן, "אין לי מה לומר", ביצע בחן רב טל סונדק, שגם חידש את "למה למה", מכרטיסי הביקור של אילן ואילנית.



אחרי ביצוע תוסס של עדי כהן ל"פרחים בקנה", הגיע תורו של אפי נצר התמלילן, שכתב את המילים העבריות ללא מעט שירים רוסיים, בהם "ילדתי מרוסיה" ו"שמש לים שוקעת". מי שמתמחה בביצועם, מיכל טל, שרה אותם הפעם עם בתה, אליה, וגם סיפרה כיצד בהופעה במקלט באשקלון, במהלך "צוק איתן", עולות מרוסיה הצטרפו אליה בשפת המקור.



"כולנו באנו הנה באהבה", אמר ששי קשת לחתן השמחה, וביצע בתנופה את "גולני שלי", "בלדה לחובש" ו"ראי רחל". ישי לוי הפתיע בביצוע השיר "בבוא יומי" (מילים: נחום היימן ושאול דור). לבסוף, הגיע תורו של נצר לכבוש בסערה את הבמה. הוא ביצע עם בתו, שירי, את השיר "אני ושירי", וגם שר למילותיו של אבי קורן את השיר "בדרכך אלך". בן 83 (פחות חודשיים) הנער, מה שלא הפריע לו לקפץ ולפזז על הבמה לתשואות הקהל כאילו אין מחר.