הסאנדיי טיימס הבריטי יפרסם בראשון הקרוב את רשימת 100 העשירים בממלכה, ובכדי למשוך קוראים, פרסם המגזין את רשימת 20 האמנים המרוויחים ביותר בתעשיית המוזיקה הבריטית, והתוצאות - לא היו מפתיעות במיוחד. במקום הראשון נמצא, איך לא, סר פול מקרטני, שהונו מוערך בכ-780 מיליון פאונד, ובתרגום לעברית, מדובר בכשלושה מיליארד וחצי שקלים. מקרטני הגדיל את הונו ב-20 מיליון פאונד רק בשנה האחרונה.


במקום השני ברשימה, תמצאו את יו 2 עם כמעט 550 מיליון פאונדים, את סר אלטון ג'ון שבכיסיו 290 מיליון פאונדים, סטינג עם 185 מיליון, וגם את רובי ויליאמס עם 150. האישה היחידה ברשימה היא כמובן אדל, שזוכה בתואר נוסף – הצעירה העשירה ביותר. הונה של הזמרת מוערך ב-125 מיליון פאונדים, 40 מתוכם היא הרוויחה רק השנה, בעיקר בזכות אלבומה המצליח "25" וסיבוב ההופעות העולמי שלה. פייר, מגיע לה.



דרייק יהפוך בקרוב לאבא?

הכוכב הקנדי, דרייק, נכנס לתסבוכת לא פשוטה, לאחר שכוכבת פורנו טוענת כי הוא הכניס אותה להיריון ודורשת כי ישלם לה מזונות עבור התינוק שטרם נולד. השניים נצפו מסתובבים ברחובות אמסטרדם בינואר האחרון, מה שהוביל לגל שמועות לגבי מערכת יחסים ביניהם. דרייק כמובן מכחיש את העניין, אך הבחורה טוענת כי יש לה הודעת טקסט ממנו, בו הוא מבקש כי תעשה הפלה.



נציגיו של דרייק טענו כי מדובר בעוד בחורה שטוענת כי הזמר הכניס אותה להיריון ויש לא מעט כאלה. עם זאת, הם הוסיפו כי במידה ואכן יימצא כי דרייק הוא האבא, אז הוא כמובן יעשה את הדבר הנכון.

פרויקט 72, והשבוע - The Paz Band


פרויקט 72 הוא יוזמה של eco99fm, שמטרתה לעשות כבוד לאוֹמנים ישרֶאלים, כאלה שיכול להיות שאתם עדיין לא מַכּירים לגמרי, וחבל שכך. בכֿל סוף שבוע, וּלְמשך שבעים וּשתיים שעות בלבד, יעלה לַאתר וּלְאפליקציית eco99music פלייליסט ערוך וּמוכן להאזנה עם שירים נבחרים של אוֹמן אחד. 


 

וּבְֿסוף השבוע הקרוב, The Paz Band – הרכב רוק ייחודי ובועט במיוחד שהוקם ב-2014. בשנה שעברה ההרכב הוציא את אלבום הבכורה שלו, וכבר כמה שנים שחבריו חורשים את המדינה, ולא מפסיקים להופיע ולצבור קהל. רוצים לשמוע עוד? שירים נבחרים של The Paz Band נמצאים ממש עכשיו בַּאתר וּבְֿאפליקציית eco99music. האזנה נעימה.