ניקי מינאז' בהחלט אוהבת פרובוקציות, וגם לא מתנגדת לתשומת לב, אך מסתבר שמתחת לתדמית הפרועה מסתתר לב חם ורחום, בטח אם זה קשור למעריצים שלה. הזמרת החליטה בצעד חריג לסייע לתלמידי בית הספר המעריצים אותה בתשלום שכר הלימוד שלהם, וכל זאת במידה ויוכיחו כי הם באמת רציניים בכל הקשור ללימודים.



מה שבטוח זה שמינאז' עצמה בהחלט הייתה רצינית בהצעה שלה, ואכן כאשר שצף הפניות הגיע, הזמרת עמדה בהבטחתה ודאגה להעביר כספים לכמה ממעריציה.



מינאז' הבטיחה כי מעריץ אחד יקבל קורס ממוחשב בשווי 700 דולרים, מעריץ נוסף יזכה בציוד לבית הספר בשווי 500 דולרים ואחר יקבל מצלמה מקצועית לפרויקט הגמר שלו בצילום. כמו כן,  מספר מעריצים יזכו לכיסוי מוחלט של חובותיהם הסטודנטיאליים. אם לא הספקתם אל תדאגו, משום שהזמרת הבטיחה לצאת ל"מבצע" סיוע דומה למען מעריציה בעוד כחודש או חודשיים. מוזמנים לעקוב.



בריטני ספירס. קולקציה של שבע תלבושות שלה מוצעת למכירה ברשת. צילום: רויטרס
בריטני ספירס. קולקציה של שבע תלבושות שלה מוצעת למכירה ברשת. צילום: רויטרס



רוצים להתלבש כמו בריטני ספירס? עכשיו זה אפשרי



בעוד כחודשיים תגיע הזמרת בריטני ספירסלהופעה אחת בישראל. אם מתחשק לכם להפתיע אותה, ולעמוד מולה בקהל עם אחת מהתלבושות שהיא עצמה לבשה בעבר - הנה ההזדמנות שלכם.



קולקציה של שבע תלבושות שלבשה הזמרת בעבר עומדת למכירה באתר e-bay, כשהמחיר ההתחלתי הוא 93 אלף דולרים לקולקציה, אשר נמכרת כיחידה אחת. בין הפריטים שתמצאו שם ישנה התלבושת המפורסמת שלבשה הזמרת בטקס פרסי ה-MTV של 2001, בו הופיעה על הבמה עם נחש ענק על צוואר. הנחש אגב, אינו כלול במחיר.



המוכר רכש את הפריטים מספירס עצמה בשנת 2003, זאת לאחר שהעמידה אותם למכירה פומבית. אם אתם חוששים מתרמית, המוכר מבטיח כי יש לו תעודות שמוכיחות שאלו אכן תלבושות מקוריות של הזמרת. המכירה תסתיים בשבוע הבא.