רג'ינה ספקטור מגיעה לישראל
אין ספק שהקיץ הקרוב הולך להיות לוהט במיוחד, ואנחנו לא מדברים רק על הטמפרטורות הגבוהות שיש בחוץ, אלא דווקא על מבול ההופעות שישטוף אותנו בקרוב, אליו מצטרפת היום שחקנית חיזוק מעניינת במיוחד – הזמרת רג'ינה ספקטור, שתשוב בקרוב לישראל.
זהו אינו ביקורה הראשון של ספקטור היהודייה כאן אצלנו בארץ הקודש, לאחר שהופיעה בישראל כבר פעמיים בעבר. הפעם הראשונה הייתה לפני עשור בדיוק, והפעם השנייה הייתה בשנת 2013, אז עלתה על בימת האמפי בקיסריה.

המופע הקרוב צפוי להתקיים ב-19 באוגוסט באמפי פארק ברעננה, ספקטור תגיע לכאן לאחר שכבר ביקרה בהולנד, גרמניה, אנגליה אוסטריה, ומדינות נוספות, במסגרת סיבוב ההופעות שמקדם את אלבומה השביעי והאחרון שיצא בשנה שעברה. 
מכירת הכרטיסים תפתח באופן רשמי מחר, המחירים אגב, נעים בין 274 ל-449 שקלים. 
פאף דדי מסתבך עם… השפית שלו!
ימים לא פשוטים עוברים על הראפר והיזם פאף דדי, שמתמודד בימים אלה עם תביעה על הטרדה מינית, שהוגשה על ידי השפית האישית שלו.
לטענת השפית, דדי ביקש כי היא תגיש לו את ארוחותיו בזמן שהוא או אורחיו, היו עסוקים בפעילות מינית, או מיד לאחר שסיימו אקט מיני. בתביעה שהוגשה אתמול נכתב כי לפחות במקרה אחד, הראפר היה עירום לגמרי כשהוא קרא לה לחדרו, ושאל אותה האם היא נמשכת לגופו הערום.
לאחר שהתלוננה על ההטרדה בפני אחד מעוזריו של דדי, הואשמה השפית כי גנבה את אחד משעוניו היוקרתיים של הראפר –וחויבה לחתום על הסכם עזיבה מרצון שמותיר אותה חסרת זכויות. השפית סירבה לחתום, פוטרה, והגישה את התביעה המדוברת.
גורמים מצידו של דדי טוענים כי מדובר בתביעה טיפשית, שהוגשה על ידי עובדת ממורמרת שפוטרה בגלל סיבה עניינית. אנחנו, ניתן למערכת הצדק לקבוע מי כאן דובר אמת. 


חדשות המוזיקה – נעמה חן eco99fm