טיילור סוויפט לא מאכזבת!



רוב האנשים לא זוכרים יותר מידי את טקס סיום הקולג' שלהם, ויש גם לא מעט אנשים, שדווקא היו מעדיפים לשכוח את היום הזה. במקרה של אשלי סילברס - סטודנטית צעירה מפלורידה, זה ממש לא המצב. סילברס היא מעריצה ותיקה של הזמרת טיילור סוויפט, וכאשר נודע לה התאריך של טקס סיום הלימודים שלה, היה ברור כי היא מתכוונת להזמין את הזמרת לאירוע. סוויפט קיבלה את ההזמנה, והחליטה כי היא מתכוונת להגיע ולשמח את אשלי.



בסופו של דבר, הלו"ז הצפוף לא אפשר לסוויפט לטוס לטקס הסיום, אך טיילור היא לא אחת שתאכזב את מעריציה, ולכן החליטה לשלוח לסילברס זר פרחים, וגם ברכה יפה בה כתבה כי היא גאה בה על הצלחתה בלימודים ועל ההתמדה שלה. סוויפט הוסיפה כי היא ברת מזל שיש לה מעריצה כמוה, שלחה חיבוקים לה ולמשפחתה – ואפילו ציירה למעריצה ציור. בקיצור - אם כבר להעריץ מישהו - אז רק את טיילור סוויפט.



 ג'סטין ביבר – דווקא כן… 


וכדי לאזן אחרי כל המתיקות הזו - הנה דוגמה הפוכה לגמרי של זמר שדווקא מקפיד לאכזב בקביעות את מעריציו. מדובר כמובן בג'סטין ביבר, שהופיע לפני מספר ימים לראשונה בהודו, מול קהל של 45 אלף הודים נרגשים, חלקם אף שילמו יותר מ-1,100 דולרים לכרטיס. ההתרגשות התחלפה במהרה באכזבה לאחר שהקהל הבין שביבר לא מבצע את השירים בלייב אלא משתמש בפלייבק.



זו לא הייתה הטענה היחידה של הקהל שזעם מהלבוש של ביבר. הזמר לא השקיע יותר מידי בבחירת מלתחה לאירוע, ו"זרק" על עצמו מכנסי ספורט קצרים וחולצת טי. התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו לבוא, וגם האכזבה הגדולה מהזמר שהתלבש, לטענת אחד הגולשים כמו מישהו שמשחק כדורסל בגראז' שלו.