לא ברור מי הם אותם אנשים שבוחרים להפיץ שמועה זדונית ולא נכונה על מוות של מפורסמים – אבל מסתבר שיש כאלה, ומשום מה הקורבן שלהם הפעם הייתה הזמרת אבריל לאבין.



נפתח ונאמר שלאבין חיה ובועטת, ותיאוריית הקונספירציה סביב מותה ממש לא נכונה. הסיפור התחיל לפני כשנתיים, אז צצו ברשת שמועות כי לאבין שמה קץ לחייה בשנת 2003, לאחר שסבה הלך לעולמו.



השמועות הרחיקו לכת עד כדי כך, שהטענה הייתה שמאז אותה שנה, כדי לא לפגום בהצלחתה של הזמרת שהייתה אז בשיאה – מגלמת את דמותה חברתה הטובה שנשכרה למהלך – ואבריל, בעצם אינה בחיים כבר שנים.



לאחרונה השמועה הוצתה מחדש, ותיאוריית הקונספירציה שבה להציף את הרשת. מי שמאמין בתיאוריה טוען כי המראה החיצוני של הזמרת השתנה מאוד בשנים האחרונות – מצבע העור שלה, דרך העיניים שלה ועד נקודות החן שלה! מרחיקי הלכת מגבים את הטענות שלהם בתמונות שמצביעות על השינוי שחל במראה החיצוני של הזמרת. אם תשאלו אותנו – הזמרת נראית בדיוק כמו שנראתה בשנת 2003 – רק מבוגרת ב-14 שנה.



כמה תשלמו עבור בוב דילן מזויף?


נסיים עם סיפור מבאס במיוחד על אספני אומנות בריטיים, שרכשו במכירה פומבית בשנת 2014 ציור שצייר הזמר בוב דילן בשווי 10,000 פאונד. השמחה שברכישה, התחלפה מהר מאוד בתסכול גדול, לאחר שהתגלה כי הציור הוא בעצם זיוף מתוחכם במיוחד. אחת ממומחי האספנות שעובד בחברה טען כי בחוברת שצורפה לציור, פורסמו עובדות בנוגע לציור, שאינן תואמות למציאות.



בציור נראים כמה מוזיקאים מנגנים, ולפי הפירוט בחוברת, מדובר בציור שדילן צייר ונועד להפוך להיות עטיפת אלבום, אך עם זאת, דילן בחר בסופו של דבר לא להשתמש בציור הזה לעטיפה.





התמונה נשמרה בביתו של מכר של דילן, ולפי הפירוט בחוברת אפילו שרדה שריפה שהתרחשה שם ב-1990. מומחה האספנות חקר וגילה כי במציאות – דבר לא שרד בשריפה המדוברת, ובכך התגלה כי אכן מדובר בזיוף.



האספנים פנו לבית המכירות הפומביות, אך זה הודיע כי הוא אינו מתכוון לקחת אחריות על הציור, ואינו מתכוון להשיב את הכסף לרוכשים.