מעריצי קווין, שימו לב לידיעה הבאה: בספר חדש שנכתב על ידי גיטריסט קווין, בריאן מיי, וישוחרר ביום חמישי הקרוב, תוכלו להכיר לעומק את חברי הלהקה ולשמוע סיפורים אישיים על אחד ההרכבים המצליחים בעולם. בספר שייקרא Queen in 3-D, חושף מיי בפני מעריצי הלהקה סיפורים אינטימיים על הסולן והמנהיג הכריזמטי שלה, פרדי מרקורי, שהלך לעולמו בביתו בלונדון בסוף שנת 1991, לאחר מאבק במחלת האיידס.



בספר, שמבוסס על צילומים של הלהקה, מיי מספר על ימיו האחרונים של מרקורי: "הבעיה הייתה בכף הרגל שלו, ולמרבה הצער לא נשאר הרבה ממנה" כותב מיי. "פעם הוא הראה לנו אותה בארוחת הערב, והתנצל על שציער אותנו עם המראה הקשה. אמרתי לו שאני לא מצטער על המראה, אלא על הסבל שלו".



מיי חשף בריאיון מקדים ליציאת הספר, שנערך איתו בסנדיי טיימס, כי מרקורי לא רצה לדבר על מחלתו. "הוא אמר לנו כי הוא מתמודד עם המחלה, אך לא רצה שהחיים שלנו ישתנו בעקבות המחלה, אבל זה היה המצב" סיכם מיי.





דרייק שובר שיאים בטקס פרסי הבילבורד



טקס פרסי הבילבורד התקיים אמש בלאס וגאס ואין ספק שהמנצח הגדול של הערב הוא לא אחר מאשר הראפר דרייק שלקח הביתה 13 פסלונים מוזהבים.


לא מדובר בהישג פשוט, למעשה, דרייק הצליח לשבור שיא שקבעה הזמרת אדל בשנת 2012, אז לקחה הביתה 12 פסלונים בערב אחד. הזמר היה מועמד ב-22 קטגוריות, בדיוק כמו הצ'יינסמוקרס שזכו רק בארבעה פרסים.



מיד אחרי דרייק ברשימת הזוכים הגדולים, הייתה איך לא - ביונסה, שאף על פי שלא הגיעה לטקס, קטפה חמישה פרסים, בדיוק כמו ההרכב Twenty One Pilots שזכו במספר זהה. בערב החגיגי הופיעו אד שירן, ברונו מארס, לורד, ניקי מינאג' ואומנים גדולים אחרים, אך מי שגנבה את ההצגה בשואו מרשים במיוחד הייתה הזמרת שר, שזכתה בפרס מפעל חיים, והוכיחה לכולם שאפשר להיות דיווה ולקרוע את הבמה גם בגיל 71.