צמד הזהב של המוזיקה הישראלית עשה זאת שוב. השיר החדש של סטטיק ובן אל, "טודו בום", הגיע לכמות צפיות מטורפת של שניים וחצי מיליון צפיות בתוך יומיים מרגע שהועלה לאתר יוטיוב. גם הבאזז והציפייה לראות את הלהיט החדש של הצמד עשה את שלו, וכולם היו סקרנים לראות ולשמוע מה ירקחו השניים יחד עם המפיק שלהם, ג'ורדי.



אבל לא הכל זהב, אם להשתמש בשם הלהיט הקודם של סטטיק ובן אל. השיר הועלה לעמוד הפייסבוק של סטטיק, ושם הגיבו לא מעט גולשים באכזבה לביצוע החדש. "מתי תבינו שמוזיקה ברזילאית ומזרחית לא הולכים ביחד. במיוחד המוזיקה הפאנקית של ברזיל!", כתב גולש אחד. אחר כתב: "תלמד לחבר וליצור מוזיקה כי באמת מה שאתה עושה זה לא מוזיקה. יורד רק ברמה וחבל!". גולש נוסף כתב: "בושות לעם הברזילאי שלי!". 





תגובות נוספות מאוכזבות היו "פשוט זוועה", ו"לא משהו לא קליט כמו הקודמים". מצד שני כתב גולש אחר: "בטוח עוד כמה ימים כל העולם ישיר את זה ונתמכר שוב. בלי קשר לשיר - אתם אלופים!!". 


השבוע הגיע צמד הכוכבים הכי לוהט במדינה, לתוכניתו של דידי הררי וסיפר על שירם החדש בסגנון הברזילאי 'טודו בום': "הבאנו משהו שעוד לא היה, סגנון ברזילאי עם 11 נגנים ושילוב של כלים מקפוארה. לקראת יציאת השיר לא ישנתי שלושה ימים . לא נרדמתי, העבודה על השיר הזה הייתה לא נורמלית. לקח חודש לעשות את האנימציה. היה צריך לאגד את כל הכלים שאנחנו לא באמת הכרנו. המון סקיצות על סקיצות. צילום קליפ של 15 שעות ברצף". 

 

"אפילו רון חולדאי הצטרף לקליפ, לא אמרו לנו שהוא מגיע והפתיעו אותנו. הוא הגיע עם השוטרים וחשבנו שהם באו לסגור לנו את הצילומים", סיפרו השניים. 

"אנחנו כל הזמן בורחים מאזור הנוחות שלנו", סיפר סטטיק.  "אנחנו כל פעם מחפשים אתגר חדש. אנחנו מהמתחרים של עצמנו. זה כיף כל פעם ליצור משהו אחר. תמיד אהבתי את השפה הפורטוגזית. יצאתי בעבר עם ברזילאית שש שנים. התחלנו לחשוב על הכיוון הזה כשראיתי סרטון של ילד ברזילאי מגניב ביוטיוב ונדלקנו".
 
לסיום סיפר הצמד: "היום נופיע שלוש פעמים עם השיר החדש. אנחנו מקווים לתגובות טובות. עבדנו המון עבורו ואנחנו מאד נהנים מהתוצאה. מהרגע שהשיר עלה ליוטיוב נולד הילד ואפשר להמשיך לעבור לשיר הבא".