כולם כבר מכירים את דעותיו של רוג'ר ווטרס ואת סלידתו מישראל, שמרחיקה עד ניסיונותיו הרבים למנוע מאומנים להופיע כאן אצלנו. כפי שכבר פורסם לאחרונה, ניסיונו לשכנע את רדיוהד לבטל את הופעתם בארץ בחודש הבא נכשל, אך זה לא מה שיגרום לו להתייאש. לאחר שסולן רדיוהד  תום יורק, כינה בראיון למגזין 'רולינג סטון', את ניסיונותיו של ווטרס, שלא פנה ללהקה ישירות, "בזבוז אנרגיה", הודיע בסיסט פינק פלויד לשעבר בראיון משלו למגזין כי הוא ימשיך לנסות לשכנע את הלהקה לבטל את הופעתה בארץ.



למעשה, ווטרס קרא את הדברים של יורק והחליט בעקבותיהם להתראיין ל'רולינג סטון', שם סיפר שם כי דווקא ניסה לפנות לסולן רדיוהד ישירות, וכי ימשיך לעשות כך.



תום יורק. "בזבוז אנרגיה". צילום: Getti Images
תום יורק. "בזבוז אנרגיה". צילום: Getti Images



הוא הוסיף כי בימים אלה מציינים בעולם 50 שנות כיבוש ישראלי בשטחי יהודה ושומרון, והוסיף כי ארגון ה-BDS פועל למען שוויון זכויות לכל האנשים בין הירדן לים התיכון. יורק טרם הגיב לפנייה המחודשת.





אל תתעסקו עם ריהאנה


אחד הקשיים הגדולים בפרסום, ובמעבר בין אלמוניות לכוכבות, הוא ההתעסקות הבלתי פוסקת של העולם במראה שלך. וכשהשם שלך הוא ריהאנה, אין ספק שכל קילוגרם נחשב.



ריהאנה. הגיבה לדיבורים על עלייתה במשקל. צילום: Getti Images
ריהאנה. הגיבה לדיבורים על עלייתה במשקל. צילום: Getti Images



לאחרונה פורסמו כמה תמונות של הזמרת, ואכן נראה כי היא מעט עלתה במשקל. הרשת מיהרה לחקור את הסוגיה, וגם ההשמצות לא איחרו להגיע. חלק מהגולשים כינו אותה שמנה, ומקצתם טענו כי היא לובשת בגדים רחבים משום שעלתה במשקל. מגיבים נוספים תהו אם היא בהיריון.



ומה ריהאנה אמרה על זה? היא לא נשארה חייבת. הזמרת עלתה לעמוד האינסטגרם שלה שתי תמונות של ראפר אמריקאי, אחת מ-2007, ואחת מהתקופה האחרונה. בתמונה הישנה הראפר נראה בעל עודף משקל, כשלעומת זאת בעדכנית הוא מוצג שרירי וחטוב. מעל התמונה מתנוססת הכותרת "אם אתם לא יכולים להתמודד איתי ב-2007, לא מגיע לכם אותי ב-2017"/