מגזין פורבס פרסם לפני כיממה את רשימת המפורסמים המרוויחים בעולם. ומי הגיע למקום הראשון אתם שואלים? ובכן, בהחלט מדובר בהפתעה. למעשה, בראש הרשימה לא נמצאת ביונסה, וגם לא אדל, אלא דווקא הראפר פאף דדי, שהרוויח רק השנה 130 מיליון דולר, כשרוב הכסף הגיע דווקא מליין הבגדים המצליח שלו, בעוד ששארית הסכום הגיע מסיבוב ההופעות שקיים, וממותג הוודקה שיש לו חלק בבעלות עליו.



מדובר על קפיצה די מרשימה לראפר שמוקם בשנה שעברה במקום ה-22 בלבד. לעומת זאת, במקום השני נמצאת ביונסה, עם רווח של 105 מיליון דולר בשנה, זאת בעיקר בגלל סיבוב ההופעות ומכירות האלבום Lemonade.



בתוך כך, במקום השלישי והחמישי ממוקמות דמויות שאינן חלק מתעשיית המוזיקה. הראשונה שבהן היא הסופרת ג'יי קיי רולינג, מחברת סדרת "הארי פוטר", עם רווח של 95 מיליון דולרים. למקום החמישי, לעומת זאת, הגיע שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, שהרוויח השנה 93 מיליון דולרים. בין השניים האלה תמצאו את הראפר דרייק ששלשל לכיסו 94 מיליון דולר השנה.  



פול מקרטני. היכה בטעות את אדי ודר. צילום: רויטרס
פול מקרטני. היכה בטעות את אדי ודר. צילום: רויטרס



מי הרביץ לאדי ודר?


סולן להקת פרל ג'אם אדי ודר התראיין לאחרונה לתחנת רדיו לוויינית ושיתף סיפור שלו על פול מקרטני, כוכב הביטלס, שיצליח להפתיע גם אתכם. ודר שיתף את המאזינים במפגש שהתרחש בין השניים לפני מספר שנים, בבאר של מלון בסיאטל., שבו הם ישבו ליד באר ושוחחו. במסגרת זו, סיפר כוכב הביטלס על תקרית אלימה שקרתה לו בעבר, בה הוא היכה בפנים בחור מסוים. כשמקרטני סיפר לוודר את הסיפור, הוא הניף את ידיו כדי להמחיש את המכה שקיבל, ובלי לשים לב סטר לוודר בפניו.



מקרטני אומנם התנצל, אך מיד המשיך בסיפור, בעוד שוודר הבחין בשלב מסוים כי יורד לו דם בפניו. ודר אף סיפר כי על אף הנפיחות והכאבים, שעברו רק אחרי מספר ימים, הוא חש שמדובר בכבוד גדול לחטוף מכה בפנים מסר מקרטני. אז בקיצור - אל תתעסקו עם פול.