"לא זכור לי שקרה דבר כזה במדינה, לבוא להקליט את אמא שלי בלי שהיא יודעת". דודו אהרון כועס, אפשר לומר שהוא אפילו זועם, בעקבות ההתנהלות התקשורתית בחודשים האחרונים סביב הפרידה המתוקשרת שלו מבת הזוג שיר רוזנבלום, לאחר מערכת יחסים מתוקשרת ששברה שיאי סיקור תקשורתיים בשל העובדה שאמו של דודו, ציפורה לא ממש סבלה את בת הזוג של התכשיט שלה ולא טרחה להסתיר זאת.

בראיון לתוכנית "סלבריישן" ערוץ 2 של העיתונאי צחי קומה, שישודר הערב (חמישי) תקף בחריפות אהרון את כלי התקשורת וטען: "טיפה של אנושיות לא הייתה פה לכתבים. הם צריכים להתבייש. מה אתם רוצים? אני חייב למישהו משהו". 
חזר לחייך. דודו אהרון (צילום: שוקה כהן)
חזר לחייך. דודו אהרון (צילום: שוקה כהן)


כזכור, אהרון נפרד לפני כחמישה חודשים מהארוסה שגרמה לו לאושר אבל מצד שני המון בלגן במשפחה. במשך שנה שהזמיר אהרון לא דיבר עם אמו ציפורה בגלל הקשר עם בת הזוג שלו שיר רוזנבלוםאיתה היה אמור להתחתן . לאחר מכן אף דווח כי אהרון ירד למחתרת ו"נעלם" מהרדאר התקשורתי. 

בחודשיים האחרונים התברר כי אהרון יוצא עם נטלי לוי, דוגמנית באחת הסוכנויות המובילות, בת 26 מהרצליה. על פי מקורבים, השניים יוצאים כבר כמה שבועות ובינתיים נראה שהכל זורם לשני הצדדים. נראה כי הקשר זורם בקצב מהיר, ואהרון אף העמיד אותו לפני כשבועיים בפני המבחן הגדול מכל, הכרות עם אמא ציפורה. ציפורה שלא אהבה בלשון המעטה את ארוסתו הקודמת והטילה כישופים לביטול החתונה מה שאכן עבד, השלימה בסופו של יום עם בנה הזמר, רגע אחרי שנפרד מרוזנבלום. 

מקפצת. ציפורה אהרון (צילום: אינסטגרם)
מקפצת. ציפורה אהרון (צילום: אינסטגרם)


כעת שוב הקשר בין אם לבנה עמד בסכנה כשציפורה פגשה במהלך החג את אהובת ליבו הטרייה של אהרון נטלי לוי. במפגש משפחתי מלחיץ במיוחד, נפגשו החמות והכלה לעתיד, ונראה שההכרות המשפחתית עברה בשלום וטרם שמענו את ציפורה בהצהרות שהיא תכנס לכלא או תמכור את לוי כמו שהיא זורקת נעליים לפח הזבל ואפילו חלקו תמונה משותפת. ציפורה נראתה במצב רוח מרומם, כשתועדה רוקדת לצלילי שירי בנה הטבעת בדרך?