עוד פחות משבוע בריטני ספירס נוחתת בישראל, לקראת הופעת הענק בגני יהושע העלתה השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש לרשת סרטון מאש-אפ המשחזר את השירים המוכרים. הסרטון שגרף כבר קרוב לרבע מיליון צפיות מציג גרסאות סאטיריות בעברית ללהיטים הגדולים של הזמרת בניהם: TOXIC, OOPS I DID IT AGAIN, CRAZY, WOMANIZER, I'M NOT A GIRL , 3, LUCKY ו- HIT ME BABY ONE MORE TIME כשכולם מקבלים כיוון משעשע.

הטוויסט הישראלי כולל חידושים לשירים הישנים והחדשים של הכוכבת, בניהן Lucky שהפך אצל חבשוש ל: "היא כזאתי, ברת מזל, אומרת טפו, טפו, טפו, חמסה-שום-בצל מותק, שום דבר שחסר לה בחיים, אז למה כל לילה גיג'דורים".

הלהיט "Oops i did it again" הופך ל:"אופס עשיתי זאת שוב, בלבלתי אותך, העליתי תמונה בביקיני מיני, אופס הפסקת לחשוב, כי עשיתי לך תרגיל, לייק והתעלמות" או גרסה מיוחדת ל-Crazy, "כי אני פסיכית, אני לא ישנה, פסיכית - חושבת רק עליך, יש לי סחרחרה".

גם השיר שסימן את התבגרותה של בריטני "Not a girl not yet a woman" קיבל ליריקה מקורית : "אני לא ילדה, עוד לא גברת, עוד לא גברת, לא כמו אמא שלך".

עדי חבשוש - בריטני הישראלית. צילום מסך.
עדי חבשוש - בריטני הישראלית. צילום מסך.

הסרטון עלה כחלק מפעילות קניון TLV FASHION MALL לקראת ההופעה של בריטני בישראל. השחקנית עדי חבשוש, ודאי ומכרת לכם מתפקידה כאושר ב'תאג"ד' וכן מ"האחיות המוצלחות שלי", ו"אפס ביחסי אנוש", לאחרונה הובילה את קמפיין "סיגל הצמאה" לתמי 4, ועשתה בעברה עוד פרויקטים מגניבים כמו "67 שנות זמר ישראלי" – סרטון עצמאי שזכה ל-662 אלף צפיות וסיקור נרחב בתקשורת, בו ביצעו קלאסיקות ישראליות ברכב.

ספרי לנו על החוויות בצילומים:
צילמנו בקניון בלילה ב-11 בלילה, זה היה לחוץ מאוד, סיימנו לצלם ב-9 וחצי בבוקר.לאט לאט אנשים הלכו הביתה, לא היה להם כוח, בסוף נשארנו אני הבמאי, והצלם. היה ממש כיף, כשראיתי את זה עומד וקורה לא האמנתי. הרקדנים, וכולם היו מדוייקים לדבר הזה. היו ווייבים חיוביים. חזרתי הביתה גמורה אבל מרוצה.

איך חשבת על הרעיון?
אני מהרגע שידעתי שבריטני מגיעה לארץ, גדלתי עליה, אמרתי, אין מצב שהיא מגיעה ואני לא עושה איזה מחווה, איזה משהו. שלושה חודשים אני חושבת איך אני אפיק דבר כזה - מי בכלל ישתף איתי פעולה, מי ישקיע. הכרתי את דודי גוזלן, שיש לו חברה KOG אמתי לו שיש לי רעיון. הוא האמין בדבר הזה, ופיתחנו את הרעיון.
דודי ואני הלכנו לגינדי, והם עפו על זה. והיה חשוב לי לקחת את האנשים שמכירים אותי, וידענו יחד איך אנחנו יכולים לעשות את זה. ואסור לשכוח את אלעד פרץ שעשה את המש-אפ הטורף הזה, והכנסתי עוד דברים בזמן ההקלטות.