בעוד חמישה ימים, ב-3 ביולי, תשיר בריטני ספירס על הבמה את מיטב הלהיטים שלה, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי, מיד אחרי הופעה בבנקוק. לקראת המופע העניקה הזמרת ראיון טלפוני ליונתן ריגר בחדשות 2, בו ענתה לשאלתו לגבי שימוש בפלייבק בהופעה: "אני שמחה שאתה מעלה את השאלה, זה מצחיק, אנשים חושבים שאני לא שרה בחי. בגלל שאני רוקדת כל כך הרבה. יש לי גיבוי של פלייבק, אבל זה שילוב של הקול שלי והפלייבק. זה ממש מעצבן אותי כי אני קורעת את עצמי בריקודים ושרה במקביל. ואף אחד לא מעריך את זה".


הטענות לשימוש כבד בפלייבק בהופעותיה של הזמרת מסתובבות ברשת כבר שנים, עם מספר סרטוני יו-טיוב שטוענים שהם חושפים את קולה האמיתי של הכוכבת בהופעות.



ההודעה המרגישת של בריטני, הכתה גלים לא רק בתקשורת הישראלית, ומיטב אתרי הבידור הבינלאומיים ציטטו את הראיון עם "הכתב הישראלי", בין הכותרות: "בריטני ספירס משיבה להאשמות: 'אף אחד לא נותן לי קרדיט'" באתר האמריקאי המצליח Billboard, "בריטני ספירס עונה לטענות כי היא שרה בליפ-סניק בהופעותיה החיות" באתר NME, "בריטני ספירס: אני שרה בחי, אף אחד לא נותן לי קרדיט", ואילו אתר toofab בחר בכותרת: "בריטני ספירס נשבעת שהיא לא שרה עם ליפ-סניק: 'זה ממש מעצבן אותי'".

עוד אמרה הזמרת בראיון: "באופן אירוני שלושה חברים שלי טיילו בישראל לפני שישה שבועות והם הראו לי תמונות מרהיבות. אין לי מושג למה לצפות אבל  שמעתי שזאת מדינה מעניינת ומאוד יפה", והוסיפה כי יש לה הפתעות עבור הקהל הישראלי: "יש לי כמה טריקים שאשלוף מהשרוול"

כשנשאלה אם היא מפחדת להגיע לארץ אמרה כי "אני חושבת שמה שקורה בישראל דומה למה שקורה באמריקה, כמו עם סלינה גומז, טוב זה קרה לה בלונדון אבל אני מרגישה שבכל מקום בעולם צריכים להיות זהירים".



בריטני ספירס. צילום מסך: POPCRUSH
בריטני ספירס. צילום מסך: POPCRUSH






צילום מסך NME
צילום מסך NME


צילום מסך: billboard
צילום מסך: billboard